Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
akei.:) off ja, savner e30`n min ja..:( men d blir nok flere skal du se.;)

Hehe...regner jeg med...ha d i væg og kjøp no:) er ikke noen utpå der som ska sell 17'' brock da?

vente til skolen er ferdig først, da blir det vel muligheter.. 8) naaah, er vel bare audun som har 8.5-10x17 og de skal han vel ha selv..

Blir vel det vettu :) Okey..får hive seg på hvis man kommer over noe...ser så sykt mye penere ut alså når man får fylt hjulbuen helt og atpå til at d er max valsa (noe det skal bli) :) me like :D

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
liker planene dine, kan bli spennende farge kombo. hvor du skrur hen ?

vinterfelger ? kan da ikke kjøre den der på vintern når du er ferdi ; )

Marius

Vinterfelger? :? Må vel ut å skli på glatta lell litt, leppa blir vel tatt av og orginal på

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

En liten oppdatering. Har fått gjort MYE meed billen siden sist. Overhalt bakstillinga med nye pf foringer og ellers overalt bak og justerbare kamberforinger. Ble bra. Lagt opp nye bremserør over hele bilen + slanger. nye håndbrekk vaiere og bremsesko/skjold og montert nye hjullager på bilen. Har tatt en del bilder. legge ut snart. har ett av bakstillinga som venter på diffbremsen sin :)

3lanrar59tdggfrvjted.jpg

Skrevet

Begynner jo å bli dette Olav...

Hva har du brukt på bakstillingen din?

Usikker på om jeg skal gjøre noe med min.. Er sikkert fem kg tectyl bare på bærearmer og travers bak :P

Skrevet

Usikker på om jeg skal gjøre noe med min.. Er sikkert fem kg tectyl bare på bærearmer og travers bak :P

Joda, men ting tar tid :D Slipa ned hele bakstillinga med stålbørste på vinkelsliper, trengte ikke sandblåse. Malte bakstillinga med noe sånn spesial greier, husker ikke hva det het igjen. Bærearmene ble også pussa ned og fikk også tre strøk med det i den hvite boksen der, husker heller ikke navnet. Stima bilen under i går så den skal tectyleres før alt skal oppi igjen :D Anbefaler og bytte foringer o.l. når du først er i gang, blir som regel ikke gjort det når bilen er på veien igjen.

Skrevet

Joda, men ting tar tid :D Slipa ned hele bakstillinga med stålbørste på vinkelsliper, trengte ikke sandblåse. Malte bakstillinga med noe sånn spesial greier, husker ikke hva det het igjen. Bærearmene ble også pussa ned og fikk også tre strøk med det i den hvite boksen der, husker heller ikke navnet. Stima bilen under i går så den skal tectyleres før alt skal oppi igjen :D Anbefaler og bytte foringer o.l. når du først er i gang, blir som regel ikke gjort det når bilen er på veien igjen.

Det var jo det spesialgreiene jeg ville ha navnet på da Olav :)

Har kjøpt inn alle foringene til bakstilling for fire år siden, bare ikke blitt skiftet :) Men må bestille nye, da dette var orginalforinger.. Satser på poly foringer når jeg setter igang igjen :)

Skrevet
Flott med litt oppdatering her, Dette så bra ut :)

Du må nå nesten gå over diffbremsen me lakk, der også. Sender deg sporings nr på PM imorga, mista dekninga ista.

Ja den blir nok pusset ned og lakket over igjen :) hehe

Skrevet

Det var jo det spesialgreiene jeg ville ha navnet på da Olav :)

Har kjøpt inn alle foringene til bakstilling for fire år siden, bare ikke blitt skiftet :) Men må bestille nye, da dette var orginalforinger.. Satser på poly foringer når jeg setter igang igjen :)

JA du må nok fleske til med polyforinger, du får så mye glede av d og atpå til ett stabstag foran og bak :) vil ikke kjenne igjen bilen :)

Skrevet

Vært på GS og i verkstedet en tur i dag og. Fått gjort en del. Gjort ferdig fjærbeina framme med justerbart cambersett fra GS performance og fått montert ny hardyskive og montert nye GS performance foringer på girkasse opphenget. Nye O-ringer på oljefilterbrakket og nye insugsbelg og toppdekselpakning. Dårlige bilder.

slhggu2n35qrnb7mgpxg.jpg

equ568l8jqrf26oyxrzz.jpg

2a262ethjmjpqch9vn0s.jpg

Bare å justere i vei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...