ropa Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Litt artig spm her, men har kurve/tåkelysene å h7 pærer som hovedlysene,tenkte å kjøpe xenonlys til bilen??
Otis Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 I følge bmwfans.info, så skal du ha H11 55 watt om du har originale vanlige tåkelys. Har du derimot M-teknikk front, så skal det være HB4 51 watt. Jeg vil anbefale deg å ikke montere xenon i tåkelys, da det blender vesentlig mer enn vanlig halogen. Og det er vel ikke ønskelig i disse høsttider med våt asfalt...?
mspec Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 jeg har selv sotte å lest om disse pærene til bilen..men istedenfor xenon tenker jeg å satse på "superwhite" pærer.. men jeg har ikke funne ut helt 100% sikkert hva slags pærer jeg trenger
ropa Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Hmm, tenkte å ha det i tåkelysene så det matcher med hovedlysene, syns det blir et rart look med xenon og vanlige pærer vis du har på begge da. Har m-tech 2 pakke på bilen ja skal ta en titt på den siden
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Høres ut som en bra plan Hvis du har mtech har du nok HB4/9006-pærer. Har Xenon i tåke på min og sammen med ccfl angel eyes ser det rimelig bra ut, men aner ikke hvordam det lyser i tåke
Otis Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Höen pærer har jeg hørt skal være bra. http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... x&cPath=28
ropa Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Høres ut som en bra plan Hvis du har mtech har du nok HB4/9006-pærer. Har Xenon i tåke på min og sammen med ccfl angel eyes ser det rimelig bra ut, men aner ikke hvordam det lyser i tåke Hmm, oki, er det btw lovlig med xenon i tåkelysene? har en kompis med en audi med tåkelys,han har enda ikke blitt stoppet Ser bildet ditt,ser bra ut Må få bestilt det forrtest mulig,slenger aldri på tusenmetre på bimmern,that aint happening, derfor blir det xenonlys
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Klarer ikke finne en forskrift som sier det er ulovlig, men heller ikke en som sier det er lovlig... Ikke blitt stoppa jeg heller. Purken rundt her har bedre ting å finne på
Otis Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Det er ikke lovlig, da lyktene ikke er godkjent for xenon, men for halogen. Jeg ser helst at ingen monterer slikt i sine tåkelys, da de blender veldig mye, spesielt når det er mørkt og vått.
ropa Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Okei, kanskje man lar være å montere disse i tåkelysene da, men det er jo ikke lovlig å kjøre med tåkelys når det er mørkt ute,bare vis det er tåke. Klart det ser mye tøffere og gir bedre lys, men det blender får mye En venn av meg fikk 1500kr i bot for kjøring med tåkelys/kurve lys på Men er faktisk i tvil hvilke pærer min bil har, da jeg ikke får de ut, hehe Noen som vet hvilke pærer som sitter i nær og fjernlysene på disse bilene? Så jeg får bestilt meg xenon lys ASAP
Lars89 Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Ikke lov etter at gatelys er slått på, men lovlig før. Du har H7 både i nær og fjern, evt D2S i nær hvis du har original xenon HB4 i tåke hvis det er org mtech2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå