Hauso Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 here we go.. skulle egentlig ha lagt meg men.. sliping! Sliping 2! rust igjen! Her er det fantastiske BYGGSKUMMET! her er mer av det! gaaad.. Flere praktiske løsninger. Petter Smart is going strong! Stygge fangeren. Planer om å tilpasse den, slik at den er inntil bilen.. vil nok se bedre ut. Eller? bagasjerommet. Med Byggskum og rust:) Ræva<3 Tanken er nå ute, og mere byggskum er observert! hehe no hood! Førersiden.. litt rust her også. Skjønner ikke at folk ikke kan gjøre ting ordentlig når de først skal gidde å gjøre noe.. Men men:P Motor-rommet med en meget midlertidig løsning på elektrisk bensinpumpe! Men det funker:D Nye pluggledninger og fordeler.. Som btw koster 520 kroner! Nå blir jeg sikkert kasta ut herifra, fordi dette ikke er en Bmw, men pytt pytt:P Kul er den i alle fall:) Bobla til Astrid (Hellduck) her inne:D Ford Consul'en til Jakob! En annen god kamerat i klassen:) Den er fin! Byggskum i kanalen.. jeg hater byggskum.. Sparkel over hælvettes poppnagler! Liker ikke det heller:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 I morra skal den på bukker, og det skal graves ferdig i bagasjen! Der var det nemlig mye rart:) Håper det i det minste er en smule interessant det jeg holder på med.. natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 har nå plukket av dører, skjermer, og begynt å skrape tectyl. Noe det er mer enn nok av. ligger på ca 5-8 mm med understellsmasse over hele bilen, så her er det nok å skrape. Skal snart demontere forstilling, bakstilling, samt ut med motor, så da kommer det nye bilder. Ikke at det ser ut som noen bryr seg, men det gjør ingenting. Hvis det er noe som er uklart, eller noen har noen tips ang ting jeg kan gjøre annerledes, så tas det i mot med takk:) Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Stå på! Det finnes og et alternativt fora for de med gammel bmw -> http://www.bmwccn.no/02classic/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Ser bra ut det her sålangt! Fant du rust bak forskjermene? Min var helt råtten bak her.. Planer om og gjøre noe med motor? Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Du har jo litt jobb foran deg, men dette ser jo lovende ut! Morsomt med touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Rust bak forskjermene var overraskende bra, litt, men ikke råttent:) ang motor, skal den bare overhales/ gåes over. Svært lite penger å rutte med, så den får duge frem til neste vinter feks. Drømmen er jo å få oppi feks en e30 m3 motor feks. Det tror jeg kunne blitt rått! Men det blir nok med drømmen! Har fått skrapet en del dritt og sånt nå, skal slenge ut noen bilder, må bare få de over:).. Sånn! Da er det litt bilder, av påbeynt skraping, noe som er overraskende kjedelig. Ikke minst tar det vanvittig lang tid! men det må gjøres:) Nei fy f.. nå må jeg sove.. SteffenM2 forstyrrer meg sånn, så får jo ikke lagt ut noen bilder:P det kommer snart though.. god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Da er det nye bilder øverst på side 2. Sorry om det er noen repost av bildene, det er nemlig ikke såå enkelt å huske hvem av de som er der fra før. Har fått skrapet under bilen, så godt det lar seg gjøre uten at motor/gearkasse og drivaksel og eksos er tatt ned. Det vil nok skje en del i morra og på fredag, så jeg skal ta bilder som om jeg fikk betalt:) Ellers så synes jeg det er moro når folk kommenterer, kommer med tips osv. (GJERNE TIPS TIL HVOR JEG KAN KJØPE DELER, ELLER OM NOEN HAR NOE STÅENE, SOM DE VIL SELGE RIMELIG TIL EN FATTIG STAKKAR) Hehe:p God natt igjen da folkens! sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 www.jaymic.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 byggskum er fine greier ja.. fyttihelvette sier bare jeg.. lykke til og stå på, blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 OT: damn der fikk jeg 60/70 tall følelse men flott at noen tar vare på de der tror lagune-grün hadde vært fett på den.. med turbo bredding og bredda turbo felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hehe, jo når du sier det, så fikk jeg litt samme følelsen:P Angående farger, så tror jeg at jeg beholder den rød, med tanke på kostnader, og fordi det er lettere, og tar mindre tid. Slik at jeg slipper å lakkere inni, osv. Men takk for kommentar:) btw, så er motor og gear ute av bilen, og det elektriske står for tur. Kommer sterkere tilbake med bilder etterhvert:) snakkes<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Ser jo bra ut dette, alltid greit med rustarbeid:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Forstilling nede, bakstilling taes etterpå, så skrapes ferdig, så tømme motorrom totalt:) Har noen bilder på lur, skal bare få somlet meg til det først:) Ellers så lurer jeg på hvor man kan få tak i grenrør til m10b20 motoren:) Samt toppakning, toppdekselpakning, pinnebolter, ventiltetninger, osv:) Hvis noen vet, så blir jeg glad ha en flott dag alle sammen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Pågangsmot kjøper du hvor? Er en del rust å da å slik da, men dritkul bil som fortjener å bli 100% igjen.. må bare oppdatere oss etterhvert du finner mere byggskum ( ), eller gjør andre fornuftige ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå