miata Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Noen som har en Aktiv sub å anbefale ? Har tenkt å sette inn en slik liten aktiv sub under setet. Har ikke linje utgang på spilleren heller, så er det noen av de som ikke trenger linje utg. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Alle aktive sub har høynivå inn. Dvs at du kobler lednigene som går til orginal høytalerene dine rett på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Bumper denne da eg også lurer på hvilken sub som spiller best? (av de som passer under sete) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Er ikke stort du får plass til under sete på denne. Er det en stv er det plass bak "sidedeksler" bak i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Hadde eg hatt stv så hadde eg nok valgt en annen løsning. Problemet er jo at E39 er så tette, at du ikke får lyden fram i cupeen uten å måtte ofre halve bagasjerommet og skjere i stykker bilen. Derfor vil eg ha en liten sak under sete(ne) Ingen som har noe å anbefale? Er ikke ute etter noe jordskjelv bare en litt fyldigere lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjohn Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Hadde en E39 touring for noen år siden. Den var utstyrt med navigasjon prof. og standard lydanlegg. Skiftet ut høyttalerne i taket bak og satt inn en liten aktiv subwoofer fra Blaupunkt (tror den het Velocity eller noe sånt). Høynivå signalet tok jeg fra radio/forsterker enheten som i min bil lå under bagsjeromsgulvet på venstre side. Subwooferen koblet jeg slik at den enkelt kunne tas ut når jeg trengte hele bagasjerommet. Dette ga en fyldig og fast bass og var et løft for lydanlegget. Har forøvrig subwooferen liggende dersom noen skulle være interessert i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Velkommen til forumet Det du nevner er sikkert en topp løsning. Men eg har en sedan og da funker dessverre ikke dette. (Får ikke fram lyden) Poenget her er å finne en sub som passer under setet.. Og om noen har anbefalinger av type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Hva med en slik? Eventuelt storebroren? FOCAL BUS20 Innebygget forsterker på 60W RMS/120W peak Kabinett av aluminium Lavnivåinngang Høynivåinngang 50 - 100 Hz justerbart lavpassfilter 0-180 grader fasevelger Frekvensrespons 50-400Hz Mål (HxBxD) 76mm x 348mm x 242mm Fjernkontroll for justering av nivå inkludert Monteringsanordning og kabler er inkludert Lyst på aktiv sub selv. Har coupe uten skipose, så valget er ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjohn Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Velkommen til forumet Takk for det Skiposeluken er en løsning flere har benyttet seg av. Finns forøvrig mange nyttige tips for E39 på denne linken: http://www.bmwtips.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Du kan bygge en kasse bak i reservehjulsbrønn også Får bra med trøkk i bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Hva med en slik? Eventuelt storebroren?FOCAL BUS20 Innebygget forsterker på 60W RMS/120W peak Kabinett av aluminium Lavnivåinngang Høynivåinngang 50 - 100 Hz justerbart lavpassfilter 0-180 grader fasevelger Frekvensrespons 50-400Hz Mål (HxBxD) 76mm x 348mm x 242mm Fjernkontroll for justering av nivå inkludert Monteringsanordning og kabler er inkludert Lyst på aktiv sub selv. Har coupe uten skipose, så valget er ikke lett Eneste som har skjønt spørsmålet ser eg... No offence. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Eg har ikkje testa sånne småe aktive basser. Dei har jo sine begrensinger i forhold til større kasser. Når det er sagt, so er jo Focal eit ganske bra merke. Måtte eg ha valgt ein sånn for å ha under setet, so hadde nok Focal stått meget høgt på lista. (sikkert øverst med forbehold om nokre eksklusive merker har ein sånn i sortimentet! ) So passer denne under setet ditt, er det berre å kjøpe denne. (eller storebroren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Hva med en slik? Eventuelt storebroren?FOCAL BUS20 Innebygget forsterker på 60W RMS/120W peak Kabinett av aluminium Lavnivåinngang Høynivåinngang 50 - 100 Hz justerbart lavpassfilter 0-180 grader fasevelger Frekvensrespons 50-400Hz Mål (HxBxD) 76mm x 348mm x 242mm Fjernkontroll for justering av nivå inkludert Monteringsanordning og kabler er inkludert [ Bilde ] Lyst på aktiv sub selv. Har coupe uten skipose, så valget er ikke lett Eneste som har skjønt spørsmålet ser eg... No offence. Noen som har erfaringer? Er det noen som har fått erfaringer med subb under sete. 8" eller 10" aktive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Har prøvd Focal'en - meh, helt ok... Får litt bass, men ikke volum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Jeg tenker på denne.2 stk. http://www.ebay.com/itm/New-Pyle-PLBASS ... 643wt_1037 Den finnes også som 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå