Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Bare jeg som ikke vet hva det er snakk om? Stiller meg egentlig uviten selv. Står jo ingenting om dette på BMWCCN.no
Rannem Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Er treff 18. arrangert av bimmers Ikke fra terminlista til BMWCCN Øst!
Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Er treff 18. arrangert av bimmers Ikke fra terminlista til BMWCCN Øst! Og dette står hvor ?
Scampi Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 I see...der kunne jo nesten BMWCCN benyttet sjansen til å prøve på høstmønstring igjen
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Tøft gjort stille med så utpreget bil av de jentene i rosa cab`en og utrolig fin den e34 til muffler som jeg syntes skilte seg spesielt ut idag. takker:)
Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 I see...der kunne jo nesten BMWCCN benyttet sjansen til å prøve på høstmønstring igjen Helt klart!
Rannem Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Er treff 18. arrangert av bimmers Ikke fra terminlista til BMWCCN Øst! Og dette står hvor ? Her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127986
Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Er treff 18. arrangert av bimmers Ikke fra terminlista til BMWCCN Øst! Og dette står hvor ? Her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127986 Dette er ganske så uoffisielt. Jeg selv hadde jo glemt den tråden! Er nok ganske så mange andre også. den burde jo ha vært sticky eller noe!
Rannem Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Hehe, ja burde vært sticky! Helt klart Får bumpe gjevnt og trutt så får alle med seg at de skal møte opp på Tryvann søndag 18. oktober klokken 15:00!
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Burde ikke vært sticky, men det burde vært en egen treffseksjon her på forumet
Omnislash Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Burde ikke vært sticky, men det burde vært en egen treffseksjon her på forumet Inntil man har det, så burde den jo det. For maksimalt oppmøte. Ser ikke vitsen med et treff, om man ikke maksimerer oppmøtet!
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Skulle alle treff-trådene vært sticky da? Hadde jo fylt opp hele førstesida med sticky-tråder
Scampi Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Skulle alle treff-trådene vært sticky da? Hadde jo fylt opp hele førstesida med sticky-tråder Det er forskjell på at 7 stk. samles bak et lager og sparker dekk, drikker kaffe og juger og slike større treff som f.eks. BMWCCN-treffet på lørdag...selv om man sparker dekk, drikker kaffe og juger der også. Dette er jo, som nevnt, ikke et offisielt BMWCCN-treff, men jeg håper de vurderer å benytte sjansen sin her...nå skal jo en del samles på Frognerseteren igjen og været blir nok bedre
Glenno Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Det eneste som eventuelt skjeer av aktiviteter arrangert av bmwccn øst avd er muligens intreiør kurs hos et profisjonelt polerings firma på denne siden av året. Men vi har vel nye aktiviter på plass forhåpentligvis tidlig neste år . Mvh Glenn Styrerepresentant bmwccn øst avd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå