Gå til innhold

Invitasjon til høsttreff 03/10-2009 kl.14.00 Frognerseteren

Anbefalte innlegg

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dårlig planlagt av meg å sette bilen til full pakke hos bilpleiern denne helga :( Får ta en avgjørelse på om jeg må utsette det imorgen.

Skal du dytte bilen på treff da eller? :rompe:

Skrevet
Rannem: får prøve å parkere touringene samlet da ;D

Dr_S og jeg var eneste med E36 touring ifjor, vi holdt oss samlet.

Ja! Må selvfølgelig det! :D Jeg kommer sannsynligvis med en kamerat som kjører lik bil som "oss". Tror jeg kommer litt etter 1400.. Slutter på jobb da.

Skrevet
om jeg får lexuslyktene i posten innen da så er jeg med :)

:wae:

ikke lov?hmm..

Har du ikke fått med deg det altså? at Lexus lykter er livsfarlig her på forumet? hehe

Skrevet
joda..men nå som jeg har fått på flammedekor på siden så må jeg nok ha på lexuslamper!

Oi! Tror nok noen her inne har sterke innvendinger mot slikt.. :P

Innvendinger kan jo være det samme... Er bare å la vær å se på bilen det :)

Skrevet

Originalt som gjelder ;D

Jeg gikk tilbake til originale parklys da jeg var lei av AE-ringer som ikke fungerte, knakk osv.

Men det blir kos å se folk igjen :D

Tror jeg fikk lurt med Dr_S på dette også ;D

Skrevet
Originalt som gjelder ;D

Jeg gikk tilbake til originale parklys da jeg var lei av AE-ringer som ikke fungerte, knakk osv.

Absolutt! eneste jeg har som ikke er orginalt er framlyktene mine.. Men de er ikke veldig ille i den forstand :) Satser på felles E36 Touring parkering! Hold av plass til meg hvis du og Dr_S kommer tidlig :wink:

Skrevet
Originalt som gjelder ;D

Absolutt! eneste jeg har som ikke er orginalt er framlyktene mine.. Men de er ikke veldig ille i den forstand :) Satser på felles E36 Touring parkering! Hold av plass til meg hvis du og Dr_S kommer tidlig :wink:

Jeg jobbet en stund med å finne originale linselykter med feste til blinklysene som ikke var knekt, men fant endelig på kjøp/salg-forumet her.

Så nå er det hvite parklys fra Philips og tåkelyspærer fra Biltema og det er match på fargen <3

Selvsagt fikser vi plass :)

Skrevet

Vurderer nesten å bytte til linselykter selv, med gul lyktefilm! Så en M3 her inne som hadde det.

Du som er så flink til å knipse bilder må huske kameraet! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...