Gå til innhold

Invitasjon til høsttreff 03/10-2009 kl.14.00 Frognerseteren

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vinterdekk faktisk, det er jo ikke noe å bekymre seg for....

Det kan være glatt selv om lufta ikke er 0 grader eller lavere.. har merket det de siste dagene at det har vært glatt selv om lufta har vært varm, og dag for dag blir det kjøligere.. hadde vært -5 grader utenfor moss natt til igår ;>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være glatt selv om lufta ikke er 0 grader eller lavere.. har merket det de siste dagene at det har vært glatt selv om lufta har vært varm, og dag for dag blir det kjøligere.. hadde vært -5 grader utenfor moss natt til igår ;>

Det var vært 3-5 minus grader vær morgen hele uka når jeg har kjørt på jobb halv syv på morgenen. Null problem, bare å ha tro'a :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vært 3-5 minus grader vær morgen hele uka når jeg har kjørt på jobb halv syv på morgenen. Null problem, bare å ha tro'a :D hehe

Haha, det der høres litt risikabelt ut.. dakar E46 ;D :lol:

Jeg hadde aldri turt det ihvertfall. Men det går stort sett greit på dagen og tidlig kveld:p

Og ordentlige dekk hjelper vel uansett temperatur.

Mine er relativt nye, selv om jeg har lekt meg endel med Launch Control i sommer ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ivertfall jeg klar til morgendagen! Ble 8 timer med bilpleie idag :D

qqhxuc49haflkwg2s2z8.jpg

Da satser jeg på at det ble bra. Må ha noen intense timer imorgen før jeg drar fra Moss selv, krysser fingrene på at det er bra vær og ikke glatte veier..

Ja, ble helt OK. Prøvde ut noe nytt fra Meguiars! Ikke noe show-car akkurat, men det var ikke poenget heller. Mer viktig at lakken er klar til den tøffe norske vinterveien med salt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ivertfall jeg klar til morgendagen! Ble 8 timer med bilpleie idag :D

qqhxuc49haflkwg2s2z8.jpg

Da satser jeg på at det ble bra. Må ha noen intense timer imorgen før jeg drar fra Moss selv, krysser fingrene på at det er bra vær og ikke glatte veier..

Ja, ble helt OK. Prøvde ut noe nytt fra Meguiars! Ikke noe show-car akkurat, men det var ikke poenget heller. Mer viktig at lakken er klar til den tøffe norske vinterveien med salt! :(

Tror nok det skal gå bra, de fleste tar forbehold om at vintern står for døra.. Det er på håret at jeg fortsatt har 19 tommerene på ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herresatan, det skjer mye å tråden når man er borte fra nettet i noen timer...

Statoil 1300 er notert, tror faktisk ikke jeg rekker å gjøre så mye med bilen før jeg drar...

Gikk på vakt nå 2300 og av 0700 og da har jeg ting jeg må gjøre.

Men vi får se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herresatan, det skjer mye å tråden når man er borte fra nettet i noen timer...

Statoil 1300 er notert, tror faktisk ikke jeg rekker å gjøre så mye med bilen før jeg drar...

Gikk på vakt nå 2300 og av 0700 og da har jeg ting jeg må gjøre.

Men vi får se :D

hehe, det er ingen tvil.. derfor har jeg for vane å abonnere på alt jeg følger med på.

mye spam men det får så være;p

Ja. Jeg skal være der litt før 13.00 tenker jeg.. litt støvsuging tar jeg der.. men vasken tar jeg litt før på dagen!

Ja, du jobber nattevakt ja.. det er ikke alltid like heftig.. får håpe du ikke er helt dau imorgen da;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har plass til meg i morgen? Kunne godt tenkt meg og ta en tur opp, men ingen som kan kjøre..

jeg skal ha med meg 2 til allerede.. men kanskje Scampi eller gutta fra fredrikstad kan plukke deg opp? Vi er som sagt på Statoil klokka 13.00 (mosseporten / patterød)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har plass til meg i morgen? Kunne godt tenkt meg og ta en tur opp, men ingen som kan kjøre..

jeg skal ha med meg 2 til allerede.. men kanskje Scampi eller gutta fra fredrikstad kan plukke deg opp? Vi er som sagt på Statoil klokka 13.00 (mosseporten / patterød)

Skal høre litt rundt :) Hvis noen har mulighet, så sleng meg gjerne en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre litt rundt :) Hvis noen har mulighet, så sleng meg gjerne en PM!

Send PM til sjøbuse, og hør der.. han skal ha med seg s.arnesen også.. han kjører 7-serie.. mye mulig han har plass! :) Du må nesten bare spørre.. han skal ihvertfall møte meg klokka 13.00 på Statoil som nevnt over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal en kjapp tur innom oppegård og plukke opp "niklasja" også, så spørs hvor lenge vi får vært med i kolonna da. Vi kjører av før nye tunnellen på e6 ved tusenfryd. også på rett etter nye tunnellen om ikke jeg husker feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...