Gå til innhold

Stereo kvitteringer ???


Skage
 Share

Anbefalte innlegg

Har blitt frastjålet ene bilen min,den ble funnet etter noen uker totalt ribba, så bare lurer på om noen har noen kvitteringer på stereo og låne/selge meg. stereon som satt i satt der når jeg kjøpte bilen,og jeg har følgelig ikke noen kvitteringer på det, kontaktet forrige eier,men han hadde ikke tatt vare på de, det er liksom ikke sånt man regner med at skjer.... de må være fra september 08 eller eldre, jeg kjøpte bilen i oktober i fjor.....

om jeg ikke får fatt i noen så får jeg ikke igjen noe,og med tanke på at jeg ikke får noe for styling og felger heller så går jeg på et skikkelig leit tap hadde bare forsikring på 10k på stereo (var ca det, det som satt der kosta) så trenger ikke noe voldsomt dyre saker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert du trenger kvitteringer.

Hvilket forsikringsselskap har du ?

Hadde innbrudd i bilen min for 3 år siden ca. Hadde ikke kvitteringer for noe. Sendte inn liste over hva som ble stjålet og fikk igjen på alt.

Og det er vel kanskje ikke så lurt å spørre om sånt på et forum. Nå oppfordrer jeg ikke deg til noe som helst. Men er vel kanskje lurere å høre med kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er svindel med dette da??Jeg hadde stereo i bilen, hadde bilder av det også,men det godtok de ikke,eller takstmannen gjorde ikke det,men han er helt på jordet,prøvde å sammenligne prisen på min norske 200sx med en som ikke var regga i norge engang. Har gjensidige.Så har den 10k i stereo og 5k i løsøre som nevnt over her. Hadde bare 12", forsterkere,6x9 og spiller i bilen,samt original høytallere i dører/sider bak. Er overhodet ikke noe forsøk på å svindle til meg store summer eller noe jeg ikke hadde. For de som tviler,så kan jeg gjerne laste opp bilder.

Azeton: du har jo selfølgelig kvitteringer på alt på bilen din,og sørget for å få med kvitteringer på alt fra stereo til hjulbolter fra forrige eier? Man tar liksom ikke høyde for at kanskje bilen blir stjælt når man kjøper noe,det gjør ikke jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lagt fram bilder av stereo/utstyr vil de kanskje stusse litt om det kommer kvitteringer på noe annet ut av det blå..?

Synes det høres rart ut om bilder ikke duger som dokumentasjon. Det ville jeg ikke gitt meg på overfor saksbehandler hos forsikringsselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...