janerik171187 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 2 dørs er mye penere,men har e30 egentlig betegnelsen coupe? nope, e30 har 2 og 4dørs sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Jeg har hatt tre e30`er så langt. To av de med fire dører.. Jeg er selvfølgelig fan av de med fire dører, men å si at det er mere praktisk blir å ta i. Baksetet på E30 er jo generelt en vits om den har to eller fire dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 2 dørs er mye penere,men har e30 egentlig betegnelsen coupe? Tror den skal refereres til som 2-dørs coupe, litt usikker. Men om man sier 2-dørs eller coupe spiller vel egentlig ikke noen rolle, da man forstår hva man sikter til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Den heter IKKE coupè!!!! 2 dørs sedan eller 4 dørs sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Som sagt - spiller ingen rolle, ikke grunn til å bli hissig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Alle skjønner hva det er snakk om hvis noen sier E30 coupe.. uansett om det heter 2 dørs sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Words! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 2 dørs sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 En stor fordel med 2 dørs over firedørs er at den er litt stivere i karosseriet. Eier man en 4 dørs burde det sveiset et bur for å få stivet opp karosseriet. Det er min mening. 4 dørs karosseriet synes jeg har en tendens til å vri seg i kurver. Jeg tror man kan legge ned baksetene på 2 dørsen. Det kan man ikke på 4 dørs. Personlig synes jeg 2 dørsen kan ha litt feil proposisjoner. Men med "riktig" farge, senk og felger kan det bli riktig nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 "Jeg tror man kan legge ned baksetene på 2 dørsen. Det kan man ikke på 4 dørs. " Hvor får du det fra? hahaah Man kan ta de ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Klart 2 dørs er best! Mer sportslig, og er mer sjelden enn en 4 dørs, 4 dørsen synes jeg er litt rar og klumpete av en eller annen grunn, hadde helt klart godt for 2 dørs En ting som er must på på de bila er jo mtech2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Vet du om bra billig 4 dørs hadde jeg gått for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Har en billig 4 dørs 325i til 15k hå handen. tror jeg går for den, får jeg heller skaffe 2dørs neste gang takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Alle skjønner hva det er snakk om hvis noen sier E30 coupe..uansett om det heter 2 dørs sedan. Alle skjønner de,men de er skremmende at noen tror de har coupe hvis de har 2 dørs..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-poweer Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Er det noen som har ett helt nøyaktig lengde mål på en E-30 1986 2 dørs? Må vite helst nå hvor lang den er, siden jeg må sjekke om den får plass i kassen på lastebilen som skal avsted i morgen.. Wikipedia sier 4.40 til 4,45.. Kassen på bilen er 4.48 innvendig Hadde satt stor pris på om noen visste dette =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå