Gå til innhold

"ny 525dt" første erfaringer og noen spørsmål


kverna@start.no
 Share

Anbefalte innlegg

Tok turen til tyskland, og kom hjem i natt.

Ble en 525d, med 177hk, skinn, "vinterpakke" mv. Fikk også lette brukte vinterdekk med org. bmw felger (17", 225/50).

1.

Etter å ha satt meg inn i bilen, og gjort meg kjent med det jeg trengte, så kom det et utrolig irriterende "pling" hele tiden. Tempraturføleren viste -40grader, og advarslen kom hvert minutt i perioder. I dag, har jeg ikke fått noen feilmelding i det hele tatt... Leste litt om det her inne, men ingen konklusjon på hva dette kan være!?

2.

Noen som har oversikt over hva stemmestyringskommandoene er..

3.

Har navi professional med plate fra 02/2006 eller noe.. Vurderer å bruke 2 lapper på oppdaterte kart, men kvier meg litt, da jeg som regel skal til adresser som fantest i -06 også... noen som har kjørt en "disc copy" av dvd, og fått det til å fungere!? (isåfall vil jeg gjerne ha tak i en kopi for "test" - mot vederlag seff..)

4.

Min forrige bil var en Volvo V70n med 163hk og automat. Jeg synes bmw i forhold virker slappere, iallefall ikke sprekere.. Er dette inbilning, eller stjeler bakhjulstrekken mye krefter?! (ps. jeg dro bilen opp i 220km i tyskland uten problemer..)

Ellers en nydelig bil, med et helt annen kvalitestfølelse enn volvoen.. Deilig å være tilbake på bmw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...