Dr_S Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Entusiastbil er vel når bilen blir stelt med og påkostet utenom en vanlig sliter....
Hawkon88 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Jeg syns no e36en til ///Mysild ser temmelig bra ut. Breitbau sin (gamle?) og andre forholdsvis orginale påkostede show-e36er.. automote har jo bygget et par, som desverre etter min mening kommer litt skeivt ut som følge av styling valget, men jeg hadde ikke vært flau av å eie en av dem..
Trond.S Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Reagerte på en ting:BMW 6-serien: motorentusiast som ikke eier smak Hva faen Hu tenkt sikkert bare på den nye saken når hu skriv det. E24 kan hun umulig ha tenkt over Eller synes jeg det var mange gullkorn der jeg: Sitat: BMW 3-serien: Hvis bilen er fra midten av 90-tallet eller tidligere har vi enten med en ungdom som fikk lappen for to måneder siden eller en virkelig innhuga entusiast, gjerne i 40-årene, å gjøre. Sistnevnte har en strøken bil, polert og skinnende, og kjører rundt med kjørehansker. Alle som har vært på bmwccn-treff kjenner vel igjen 40-åringene med kjørehansker og fin gammel 3'r Sitat: BMW 5-serie: Eldre 5-serier kan forresten tilhøre samme kategori som eldre 3-serier, da mange småunger kjører rundt i dem. Men nyere modeller tilhører kvalitetsbevisste småbarnsforeldre, med en travel hverdag og en vakker bil. Freude am Fahren! Ser den, selv er jeg en drittunge på 26år som gjerne kjører gammel 5'r Hu bomma litt med nyere modeller og kvalitetsbevisst, det er rett og slett en motsigelse. Sitat: BMW 7-serie: Er bilen av en litt eldre modell har vi med en CEO/statsråd-wannabe, som drømte om en 7-serie i sin ungdom, og nå endelig har råd til å kjøpe en avdanket diplomatbil, til en ganske rimelig penge. Da fikk jeg forklaring på hvorfor jeg kjøpte meg e23 Og hvor mange ekselmpler på det hun skriver om Z-bilene har vi ikke sett? Den traff spiker'n midt på hue Hilsen Trond
Torek Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Attenåringens bil er full av rustCheck! har dårlige støtdempere Check! dekk som ikke burde ha vært på veien. Check! Han nyter godt av emblemet foran og bak på bilen, selv om begge er nesten bortslitte etter utallige turer i vaskehallen. Check! Det vakre merket på rattet gnir han over nå og da med stolthet i brystet. Check! Oida.... Jeg er 16 og har ingen av de! Jeg er 22(21 når bilen ble kjøpt og henta) og har heller ingen av punktene som er nevnt ovenfor. Men så bruker jeg bilen alt for lite også da
kjekk82 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 BMW 6-serien: For den litt spesielle, en businessmann/-kvinne som vil skille seg litt ut, eller en motorentusiast som ikke eier smak, og som trodde det var en Jaguar han så i Bilbørsen, og kjøpte usett.. Så feil kan man ta. Men han var jo heldig da, som fikk en BMW istedet for en doven jag.. Hmm, vil nå ikke akkurat si det stemmer helt da, med tanke på jeg er matros på ett offshorefartøy og var VEEEEELDIG klar over hvilken bil jeg var og kjøpte Det om dårevogna (Stasjonsvogna) mi kan jeg heller ikke si jeg kjennte meg igjen i nei for jeg er veldig norsk og leaser ikke .. Nei ho Hilde der tror jeg nok har bommet litt
urgem3 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 hadde vært morsomt og se hvordan hun plasserer japsebiler i bås
Astri Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 BMW 5-serien: Familiebilen, iallefall om du har touringutgaven. Den er bred og lang, og passer perfekt med skiboks på taket. Eldre 5-serier kan forresten tilhøre samme kategori som eldre 3-serier, da mange småunger kjører rundt i dem. Men nyere modeller tilhører kvalitetsbevisste småbarnsforeldre, med en travel hverdag og en vakker bil. Freude am Fahren! Hmmm, vil kje se på meg sjøl som småunge lengre, men e småbarnsmamma med en travel hverdag, men kjører fortsatt gammel 5 serie. Hvis me mixer det hu har skrevet så kan det kanskje stemme litt...
winchester Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Attenåringens bil er full av rust Uncheck! har dårlige støtdempere Uncheck! dekk som ikke burde ha vært på veien. Uncheck! Han nyter godt av emblemet foran og bak på bilen, selv om begge er nesten bortslitte etter utallige turer i vaskehallen. Ucheck! Det vakre merket på rattet gnir han over nå og da med stolthet i brystet. Check!
Eksos Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Entusiastbil er vel når bilen blir stelt med og påkostet utenom en vanlig sliter.... Ja, det er sant, ordla meg kanskje litt feil. Men er ikke mange bmw entusiaster på 40 som kjører E36 (utenom M3) har jeg fått inntrykk av. Entusiastbiler finnes det plenty av, også her inne på forumet, men tror de fleste av eierenne er i 20åra?
Frode D Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 BMW 3-serien: Er derimot BMW 3-serien av nyere dato, det vil si 2005 og nyere er sjansen stor for at du er jallaballa innvandrer, og leaser for en “billig” penge… Eeeeh.. Stemmer ikke i det hele tatt.. Er nordmann og har kjøpt bilen selv
Jay-O Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 BMW 3-serien: Er derimot BMW 3-serien av nyere dato, det vil si 2005 og nyere er sjansen stor for at du er jallaballa innvandrer, og leaser for en “billig” penge…Eeeeh.. Stemmer ikke i det hele tatt.. Er nordmann og har kjøpt bilen selv Har svart hår og brune øyne, men bilen er betalt av meg! Syns det er flere eldre kvinner i 40 årene som kjører E90 enn ungdommer, desverre...
Glenno Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Slike useriøse en fjerdedels faktabaserte bullshit-skriv syns jeg alltid får vedkommende som skriver følgende til å virke som en kar med ganske utvannet sans for humor og muligens par tre fritidsproblemer, men men Syntes jeg vi hadde en morsom tone her jeg så opplever jeg ditt innlegg som et gulp i bunn og grunn Kommer over denne på første siden av vg:http://herigstad.vgb.no/2009/09/22/hva- ... er-om-deg/ Ja ja så vet vi det . Edit: Sitat BMW 5-serien: Familiebilen, iallefall om du har touringutgaven. Den er bred og lang, og passer perfekt med skiboks på taket. Eldre 5-serier kan forresten tilhøre samme kategori som eldre 3-serier, da mange småunger kjører rundt i dem. Men nyere modeller tilhører kvalitetsbevisste småbarnsforeldre, med en travel hverdag og en vakker bil. Freude am Fahren! Her er det bare se å få bytta fort he he Huff! ? hadde vært morsomt og se hvordan hun plasserer japsebiler i bås He he sikkert like og kansje mere morsom
ZhilleN Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Mye av dette som ikke stemmer i det hele tatt! Burde skamme seg den som skreiv dette her, har ikke peil i det hele tatt! :S Mesteparten er bare dritt.. helt enig med Dr_S en entusiast eid bil er en bil som har litt alder, og har blitt tatt godt vare på!
Torbjørn H Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Mye av dette som ikke stemmer i det hele tatt! Burde skamme seg den som skreiv dette her, har ikke peil i det hele tatt! :S Mesteparten er bare dritt.. Jammen for faen, dette er jo bare noe som er skrevet for artightets skyld, er vel ikke noe å hisse seg opp for
Glenno Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Mye av dette som ikke stemmer i det hele tatt! Burde skamme seg den som skreiv dette her, har ikke peil i det hele tatt! :S Mesteparten er bare dritt.. Jammen for faen, dette er jo bare noe som er skrevet for artightets skyld, er vel ikke noe å hisse seg opp for +1. Trenger vel ikke være dønn seriøs til en hver tid da folk med litt vett i skallen sjønner at dette er ment som skøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå