Gå til innhold

hva-bilen-din-sier-om-deg - så vet vi det :-)

Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BMW 6-serien: For den litt spesielle, en businessmann/-kvinne som vil skille seg litt ut, eller en motorentusiast som ikke eier smak, og som trodde det var en Jaguar han så i Bilbørsen, og kjøpte usett.. Så feil kan man ta. Men han var jo heldig da, som fikk en BMW istedet for en doven jag..hihi

Spesiell? Nei, Businessmann nei.., skille seg ut JAAA! :wink: , eier da smak jeg? Ser ikke i bilbørsen, men kjøpte nå bilen usett :oops:

Kunne godt eid en jaguar, men den bør være 97 og utover da BMW tok over styringa av skuta. Engelskmenn er noe for seg selv med tanke på bilproduksjon.

Karroseri som trilles ut av garasjen og over gårdsplassen ubehandlet klar for lakk i regnvær og sur nedbør, ikke rart det ruster [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av dette som ikke stemmer i det hele tatt! Burde skamme seg den som skreiv dette her, har ikke peil i det hele tatt! :S Mesteparten er bare dritt..

Jammen for faen, dette er jo bare noe som er skrevet for artightets skyld, er vel ikke noe å hisse seg opp for :P

Haha :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Attenåringens bil er full av rust

Check!

har dårlige støtdempere

Check!

dekk som ikke burde ha vært på veien.

Check!

Han nyter godt av emblemet foran og bak på bilen, selv om begge er nesten bortslitte etter utallige turer i vaskehallen.

Check!

Det vakre merket på rattet gnir han over nå og da med stolthet i brystet.

Check!

Oida.... :?

Er 18 og er ikke full av rust, har ikke dårlige støtdempere, bra dekk, begge merkene er helt som de skal og jeg gnir sjeldent over merket på rattet :P

Tydeligvis ikke helt riktig for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Når så mange bruker mitt innlegg på den måten føler jeg at jeg må forsvare meg her :P

Mitt innlegg var ment (som resten av tråden) humoristisk og ironisk.

Min bil er heller ikke full av rust – men en flekk er to for mye!

Støtdemperne er i god stand. Men har alltid vært "dårlige"

Dekkene er ikke lenger på veien.

Og jeg pusser emblemene ganske ofte ja ;)

Nye er faktisk på vei, i carbon (blå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at alle penga går til bil og at jeg går rundt i slitt jeans og BMW jakke hel :P

Men går mange slitne e36 med slitt emblem og dekk som beskrevet..

Syns hun har noen gullkorn :P

Ja det skal dama ha. Artig at noen gidder lage slike fremstillinger :-). Er dama meldt inn på bimmers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...