|Ole| Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Ser bedre og bedre ut. men bilen ser fælt høg ut på det siste bilde. jekk under eller lyger bilde ? Det hjelper vel ikkje på att bilen mangler en del av skjermen og, er ikkje noke skjerm som legg seg over hjulet.. Ser bra ut detta ole, hjelper på motivasjonen å hive på noke deler så bilen "ser klar ut" og du får en ide om korleis den blir ferdig, så er det berre å gje gass å få den klar Takker Jørgen, har fått litt nytt pågangsmot no ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Bilen kjem til å bli utrulig feit tilslutt! har frihelg neste helg så da blir det nokk endel jobbing - Det hjelper utrulig mykje på pågangsmotet å sjå bilen "heil" ja, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Bilen kjem til å bli utrulig feit tilslutt! har frihelg neste helg så da blir det nokk endel jobbing - Det hjelper utrulig mykje på pågangsmotet å sjå bilen "heil" ja, uten tvil Hehe Har kanskje en gledelig nyhet til veka og vist eg er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Her ser dokke litt framgang Rett etter vi begynte Sånn den står idag Kjem update med fleire bilder til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Er jo litt fremgang, bare å stå på ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Ja, litt vanskli å få fram alt arbeide som er gjort med bare bilder å nettet... men har faktisk blitt en god del timer men somsagt kjem en bra update til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Til helga skal eg ta med eit litt bedre kamera så eg får tatt nokken skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Bra, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerviken Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 ja etter helga vil eg tru det blir ein bra oppdatering! heilt einig i at enn får større pågangs mot når ein begynne å sjå korleis det kjeme til å bli satsa på fyring i helga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Kva som skjer til helga då? Anna enn att Dokke skal skru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Kva som skjer til helga då? Anna enn att Dokke skal skru? Tenker på? Sånn uttafor verkstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 24, 2009 Share Skrevet November 24, 2009 Hehe nei var den gledelige nyheten som skulle komme til veka so du skreiv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Hehe nei var den gledelige nyheten som skulle komme til veka so du skreiv:) Hehe, vi får sjå... Det er ikkje sikkert det blir nokke av men du får nokk snusen på det om det går som eg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Vi starta bilen idag, ENDELIG! Var coilen som var litt for svak Vi filma under oppstart, håper Vegard laster den opp på Youtube eller nokke å legge inn link her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå