|Ole| Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Skift heller emne til " klar for gatebil" a håper alt ordner seg på mappinga Hehe, kan ikkje sei eg er klar for Gatebil før bilen er mappa men no føler eg meg ganske sikker på att alt går bra
|Ole| Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Bilen er klar, montering av slepekrok og sveise litt på eit sete for att det skal gå igjennom teknisk. Går det bra i benken er eg klar for Gatebil September 2011, ENDELIG etter uttalige forsøk.
hanskr Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Bilen er klar, montering av slepekrok og sveise litt på eit sete for att det skal gå igjennom teknisk. Går det bra i benken er eg klar for Gatebil September 2011, ENDELIG etter uttalige forsøk. Kem so skal dra deg ?
hanskr Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Blir eit greit følge i natt da kommer me olaf å drar supra eg snx
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Terje Rosvoll Hils han og si at han må holde seg på veien
|Ole| Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Hanskr: Den er god Blir eit fett følge Rekna sammen og det blei nesten 3000hk om min får den effekten eg vil Jørgen, will do
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Han kjører vel lastebil til vanlig, så han bør vel klare dette
|Ole| Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Han kjører vel lastebil til vanlig, så han bør vel klare dette sant det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå