Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jada. Eg er vandt til E30 uten servo men ikkje uten servo med servo tannstang, det er mykje tyngre :P

Rett strekkene? Eg trur ikkje eg ga fullt der ein einaste gang :P

Hehe, ja det blir mye tyngere.

Jeg prøvde å gi på etter deg ned mot det bratte partiet, men kom ikke innpå. Har bare 340 motor-hk jeg vett. :)

Bra kjøring!

Ja eg synst eg såg bilen din i speilet nokken ganger, også passerte du vel og? Eg slapp forbi alle eg serru, med den bilen der turte eg ikkje ha folk bak meg nokke serlig når eg sladda :P

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Se her ja!

Ser ut som den funka bra da, synd med traversen..

Ja den funker bra :D Traversen blir fiksa i løpet av få dager :)

Skrevet

Ja, stemmer vel at jeg passerte deg etterhvert. Jeg slipper som regel forbi mange jeg også, orker ikke ha masse folk rundt meg når jeg skal skli litt. Jeg har nok kansje en veldig variert kjørestil. :P

Morro at det er mange Bimmers folk utpå banen og rundt på Gatebil for tiden. :)

Skrevet
Ja, stemmer vel at jeg passerte deg etterhvert. Jeg slipper som regel forbi mange jeg også, orker ikke ha masse folk rundt meg når jeg skal skli litt. Jeg har nok kansje en veldig variert kjørestil. :P

Morro at det er mange Bimmers folk utpå banen og rundt på Gatebil for tiden. :)

Det er drit morro :)

Gleder meg allerede til Våler :)

Skrevet

Satser på å være klar til våler jeg også,selv om det blir med orginal motor,pengeboka mi tilsier ikke at jeg rekker å få ferdig turbomotorn :D Men på banen skal jeg :D

Skrevet

Berre kjør på, er morro med original bil og :)

Vurderer sterkt prøvetur og kanskje ein liten film idag, sjølv om eg har ein eksos lekasje så bilen høyrest ut som ein traktor...

Skrevet
Hehe hørtes ut som en traktor på slutten på lørdagen i allefall ;)

JEPP, eg hadde aldri trudd eg skulle slippe ut på bana igjen men det gjekk no fint :P

Skrevet

Kjem film imorra, eksos lekasjen blir berre verre og verre så det MÅ gjerast nokke før eg legge ut film men no høyre eg rykter om att eg får nokke film fra Gatebil ikveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...