|Ole| Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Hvilken type tenningskutt, hvor mye varver du?Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 7000rpm, tenningskutt veit eg ikkje...
ehrnst Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Formulerte meg litt feil. Ikke bruk tenningskutt:) 7000 burde de tåle, men har vel verdt brukt hardt før og. Regner med fjærer tilhører vippene og. Synd når sånt skjer, men kan jo tenkes det bare er å bytte vipper og Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
SpiderPig Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Nei blir vel nye vippe armer, Kimmit hadde nokken som var sterkere på lager så får vel invistere litt...Eg som trudde att eg kunne konsentrere meg om understell og kjøyre comfort i vinter... jeg satt faktisk akkurat å vurdere forsterka vippearmer nå ble det ingen tvil
|Ole| Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Eg synst det er rart att begge 2 rauk på samme sylinder så blir komp test også må eg sjå om eg får lånt meg eit kamera...
Kimmit Racing Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 ja dette var kjedelig.men årsak kan være at du har vært uheldig med ventil justering eller ikke skrudd justerings skruen hardt nok. det skal litt til for at billet armer bare knekker.dem der har eg kjørt 800hk på og 8000 omdr og funka som snus.så det må være en annen årsak her Ole.men det finner vi ut av.
joachim sørlie Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 kjedelig med det her da, håper du fikser det fort
|Ole| Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Justerings skruene sitte dei, tviler på eg har vert uheldig med justeringa og... Er olje i grenrøret på samme sylinder så eg begynne og bli småredd her...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Oi det lover hvertfall ikkje bra ! Håper det i værste fall er olje som kjem fra toppen og ikkje fra eit knust stempel !
|Ole| Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Oi det lover hvertfall ikkje bra ! Håper det i værste fall er olje som kjem fra toppen og ikkje fra eit knust stempel ! Nei dette er ikkje bra, vist det i verste fall blir mega dyrt er min karierre i gatebil/drifting verden over for ei stund. Har ikkje råd til dette
Azeton Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Formulerte meg litt feil. Ikke bruk tenningskutt:) 7000 burde de tåle, men har vel verdt brukt hardt før og. Regner med fjærer tilhører vippene og. Synd når sånt skjer, men kan jo tenkes det bare er å bytte vipper og Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Du tenker type turtallsperre? Type softlimit?
Frode_E30 Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Turtallsperra på vipecen min slo seg vrang etter oppdatering, ble mildt sagt "hardlimit". Kostet meg 2 vippearmer og MYE jobb siden motoren måtte ut for å få skiftet vippearmene. Kjedelig!
|Ole| Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Eg er ingen guru på datasprut men eg kan få dette sjekka opp, også gå over loggen... EDIT: Alle vippe armene blir skifta, skal snu på motor imorra for å sjekke om det evt ligge deler i sylinder, går motor fint rundt osv blir det komp test i tilegg.... Skulle helst hatt eit inspeksjons kamera men veit ikkje om nokken i området som har slikt...
Anders_w Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Så kjipt dette var da...;( får håpe skadene er minimale! Jeg har smidd m20 blokk tesalgs om din skulle være helt fucked..
|Ole| Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Så kjipt dette var da...;( får håpe skadene er minimale!Jeg har smidd m20 blokk tesalgs om din skulle være helt fucked.. Skal ha deg i bakhodet Takker for medlidenhet...
|Ole| Skrevet September 22, 2011 Forfatter Skrevet September 22, 2011 Ikveld blir motoren delt, etter og ha snakka med KSR idag når dei var i benken til PBC blei dette avgjort, når dei var i benken hoss ringstad har eit stempel rett og slett smelta, og dette pga att tenninga var heilt på trynet så no frykter eg også det verste men føler og att eg har vert heldig siden det ikkje har vert total havari.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå