|Ole| Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Eg er klar i 6-7 tida imorra kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerviken Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 da har vi ein date! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 eg er klar 22.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Det er skikkeleg kjedelig att eg skal opp kl 06.00 imorra !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerviken Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Haha, får døgne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Del 1 Før Etter: Skjerm breddere på, blei ikkje så verst sjølv om det kunne vert bedre Fleire bilder på vei, blir nokk bedre når heile bilen er i samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Del 2 I tilegg til dette har vi gjort følgende: Kobla check panel. ( Takker Birken her på forumet for en kjempe jobb der, fekk til alt på første forsøk uten teikning! Mange like ledninger der Skifta 2 støttestag bak. Fått i bakrute. Fått instrument til å virke. Målt strømmen på alt av lys framme, alt ser ut til å virke Montert eksos, original med hul DTM som endepotte. ( Ikkje heilt ferdig ) Prøvd å starta bilen men fekk nokk for lite bensin pga lekasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 godt å se noen holde motet å arbeidslysten oppe åssen breddere er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Pina meg karane som har stått på i kveld ! Blir rå når du får på ny lakk Skru i mårra og ? eg vart opptatt med min egen e30 i dag, derfor eg ikkje kom en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 godt å se noen holde motet å arbeidslysten oppe åssen breddere er det? Takker, motet var langt nede ei stund men er på god vei opp igjen no når det nermer seg heil bil med storm skritt Dette er faktisk Golf breddinger, golf 2 trur eg det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Pina meg karane som har stått på i kveld !Blir rå når du får på ny lakk Skru i mårra og ? eg vart opptatt med min egen e30 i dag, derfor eg ikkje kom en tur. Joda, har blitt gjort litt. Hørte rykter om att du har fått til en rå eksos med grom lyd idag og? Blir nokk litt mekking imorra og, da er det mulig eg tar med meg nokken venner på 0.33 liter og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 pils og skruing går no godt i hop det, så lenge en ballansera litt Eksosen er komt på ja vart feit lyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 pils og skruing går no godt i hop det, så lenge en ballansera litt Eksosen er komt på ja vart feit lyd ! Hehe, det kan vere vanskli å "balansere" av og til Da må du legge ut film i tråden din Torgeir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Må sei eg ikkje hadde heilt trua på dessa skjermbreddarane, men det såg faktisk bra ut ! grei måte å lage en blårøyksmaskin detta.. Får ferdigstille b25'n med snella no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Ikkje mykje gjort idag.. rakk å lufte og teste bremsene før jobb er ikkje mykje igjen no egentlig.. håpe på å bli ferdig til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå