|Ole| Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Heheh, viktig at det blir brukt også Joda, satser på det blir litt meir i 2012 sesongen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Er bare å stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Er bare å stå på Jeppers, blir ny eksos og no. 3.5" sidepipe og vurderer screamer pipe siden det er så mykje lettere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Er bare å stå på Jeppers, blir ny eksos og no. 3.5" sidepipe og vurderer screamer pipe siden det er så mykje lettere... da peaker du 100DB og får ikke kjøre, legg wastegate røret inn i eksosen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Er bare å stå på Jeppers, blir ny eksos og no. 3.5" sidepipe og vurderer screamer pipe siden det er så mykje lettere... da peaker du 100DB og får ikke kjøre, legg wastegate røret inn i eksosen.. Neida, skal inn med simons lydpotte. Kjem lett under 100db da, er større sjangse for att det bråker meir med wg i eksosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 tro meg, ekstern wg bråker alt for mye. wg skal også etter reglene legges inn i eksosen, bråker mye mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Du kan bli flagget selv om du gikk igjennom teknisk. Skal du ha lisens en gang må du også ha den i eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 tro meg, ekstern wg bråker alt for mye.wg skal også etter reglene legges inn i eksosen, bråker mye mindre. Ok, daså Da får eg vel gjere det da sjølv om eg hater den jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 har ekstern WG, ble målt til 100 db på rudskogen på teknisk ble ikke flagga på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Ekstern wg, ja. Men du dumper kanskje ikke i friluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 ekstern wg som går inn i eksosen lager ikke no flerre lyd. om den går til friluft så bråker den mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Derav navnet screamer pipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 dirty har ut i friluft.. men han kjørte j så lite så var sikkert derfor skrudde jo mer. hehe jeg hadde gått for WG inn i eksosen.. er igrunn bare slitsomt å ha den i friluft egentlig.. selv om det er tøff lyd.. de 10 første ganga man gir på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Uansett, la oss no ikkje lage ein diskusjon av dette Blir sidepipe 3.5" med wg i eksos, 3.5% simons potte også EDIT: Har bestemt meg for fuel cell også, da blir det lettere å lage sidepipe også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 gjør som meg Ole.lag v-band på wastegate røret så kan du velge om du skal ha inn i eksos eller screamer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå