Gå til innhold

SLETT

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er samme ja, så bare å kjøre på ;) Funker også med m50 veiv i m20 (for å få 2.8L og visaversa)

Kan jo være greit å nevne at det ikke er "bolt on", det trengs vel en "adapter" til huben..

Hmm, eg vurderte å sette m50 2.8 veiv i min. Da fekk eg beskjed om att det var bolt on, er dette fordi eg har diesel veiva kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei må kjøpe adapter hylse på ppf skik att du får pressa på hjulet til registerreima istedenfor kjede slik m50 har orginalt, ditta trudde eg du viste ole ;)

Nei eg leser som regel kunn om det som omhandler meg og mine bygg, motoren min kjøpte eg ferdig isammensatt så har ikkje lest om dette :)

Viste att m50 har registerkjede men dette tenkte no selfølgelig ikkje eg på :)

Ikkje ver så spydig Jørgen, det kler deg alt for godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste jobben gjort da ;) Jeg og klarte å ødelegge den ene stanga, toppen var vel ikke helt rett :)

Her er toppen rett men eg måtte kakke litt på dei, også slo eg skeivt på den eine stanga så den fekk seg ein kakk. Så eg måtte til å file litt for og den ut, mulig det går å bruke den fordiom men kjøper ny for og vere sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste jobben gjort da ;) Jeg og klarte å ødelegge den ene stanga, toppen var vel ikke helt rett :)

Her er toppen rett men eg måtte kakke litt på dei, også slo eg skeivt på den eine stanga så den fekk seg ein kakk. Så eg måtte til å file litt for og den ut, mulig det går å bruke den fordiom men kjøper ny for og vere sikker :)

Da har du en bra topp :) Er vist ofte de stengene sitter hard pga. toppen er noe banan :? Jeg måtte slå rimelig hardt på dene ene min husker jeg :D Tror jeg også ville kjøpt en ny en, selv om den kanskje kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott!! :)

Hvordan er det med oljen inn til turboen og oljekjølinga hos deg? hvordan det er gjort hos deg alltså! :)

Olje inn har eg tatt i fra der originale oljetrykks bryter står, fekk laga ein slange som passa med gjengene i blokka :)

Da hadde jeg tydeligvis flaks jeg da, dro vippearmene ut med håndkraft uten problem. :)

Da har du hatt flaks, eg har altid måtta banka dei igjennom iallefall ein av vippearmene før eg har kunna tatt dei ut for hand :)

Utenom eingang da, da gjenga eg opp i enden å satte ein bolt i som eg hadde å dra i...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...