Gå til innhold

SLETT

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, det blei motorbytte likavell ja? :P

Får stå på, mulig eg ringer deg en dag no, hente genser å smugkjike litt på doningen ;)

Den er god, eg kan ta med meg genseren opp på verkstedet så om eg ikkje er der så er den der iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du til å kappe i panseret no då, Ole? :D

Neida, turboen går under men må nokk ha eit eget panser for banekjøring antar eg. Kan bli en smule heitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har idag justert ventiler, er en leik med bilett vippearmer. Har og hatt av bunnpanna der alt var skinnande reint og lyser smidd innmat :twisted:

Litt småpussing av bunnpanne og nytt pkn stoff på oljereturen gjorde seg etter att den løsna etter turen fra Aurskog til Naustdal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gode greier! :) kjem en tur opp på verkstedet ikveld om du ikkje skal på nattevakt ;)

Eg var der ikveld men skal på nattevakt.

Skal opp igjen imorra når eg har sove, sikkert mellom 15-00 og 21.00 :)

-

Idag har eg fått på alle pakninger på innsug, bunnpanne osv :)

Har og fått på radiator, imorra blir det laga fester til intercooler og olje kjøler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått laga fester til Radiator, oljekjøler idag. Vart for mykje prating på verkstedet idag til og få gjort nokke meir, dessuten var en kompis innom med gamle bilen til Andii2k for den er nemlig solgt hit no :)

Imorra skal eg lage intercooler fester osv, kjem bilder etter verksted tid. Rekner med det blir i 24-01 tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...