winchester Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Fint sneglehus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 haha, det blei motorbytte likavell ja? Får stå på, mulig eg ringer deg en dag no, hente genser å smugkjike litt på doningen Den er god, eg kan ta med meg genseren opp på verkstedet så om eg ikkje er der så er den der iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Fint sneglehus! Rimeleg fornøgd med det, beste fra Asia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Nye bedre bilder av motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 må du til å kappe i panseret no då, Ole? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 må du til å kappe i panseret no då, Ole? Neida, turboen går under men må nokk ha eit eget panser for banekjøring antar eg. Kan bli en smule heitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Har idag justert ventiler, er en leik med bilett vippearmer. Har og hatt av bunnpanna der alt var skinnande reint og lyser smidd innmat Litt småpussing av bunnpanne og nytt pkn stoff på oljereturen gjorde seg etter att den løsna etter turen fra Aurskog til Naustdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 gode greier! kjem en tur opp på verkstedet ikveld om du ikkje skal på nattevakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 gode greier! kjem en tur opp på verkstedet ikveld om du ikkje skal på nattevakt Eg var der ikveld men skal på nattevakt. Skal opp igjen imorra når eg har sove, sikkert mellom 15-00 og 21.00 - Idag har eg fått på alle pakninger på innsug, bunnpanne osv Har og fått på radiator, imorra blir det laga fester til intercooler og olje kjøler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Ser bra ut detta:) kva planer har du for eksos ? Var jo 3.5 på denna før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Ser bra ut detta:) kva planer har du for eksos ? Var jo 3.5 på denna før Det har eg ikkje tenkt nokke på faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Fått laga fester til Radiator, oljekjøler idag. Vart for mykje prating på verkstedet idag til og få gjort nokke meir, dessuten var en kompis innom med gamle bilen til Andii2k for den er nemlig solgt hit no Imorra skal eg lage intercooler fester osv, kjem bilder etter verksted tid. Rekner med det blir i 24-01 tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Kjeda meg på nattevakt så brukte enda meir penger, denne gang blei det ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Fått på plass litt kjøling Frontplata og intercooler blir lakkert svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå