|Ole| Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Eg trur ikkje eg legge i nye asfaltplater, minst mulig vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ja, det er vel greit nok det, men bilen min skal være bruksbil og eventuelt bli brukt som banebil etter en stund, men vil ha minst mulig kupestøy, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Her er rust hulla vi fant i golvet inni bilen... Standard under clutch pedal Nett innafor stigtrinnet på førersida. - - - Ellers er det kunn overflate inni bilen Utenom det er det kunne i hjulbrønnen vi har funne vesentlig rust oppå bilen. Kanalene ser veldi greie ut, virker som om det er kunn overflate der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Sjå der ja, stå på, eg er på reisejobb på voss, so eg får ikkje gjort denn dritt eg no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Sjå der ja, stå på, eg er på reisejobb på voss, so eg får ikkje gjort denn dritt eg no Men du har vel av desse fri vekene dine så du får gjort en del i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Sjå der ja, stå på, eg er på reisejobb på voss, so eg får ikkje gjort denn dritt eg no Men du har vel av desse fri vekene dine så du får gjort en del i? Joda blir gjort en del der + att den veka eg jobber dagtid får eg gjort litt og, men ikkje når eg er på reisejobb desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Sånn er det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Var slettes ikke mye rust du fant! Reservehjulsbrønnen fjerner du og sveiser inn plate : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Var slettes ikke mye rust du fant! Reservehjulsbrønnen fjerner du og sveiser inn plate : ) Jepp, var det som var planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Blir bra dette her Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 stå på din grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hahaha Tosk Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Haha, din grevling faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Han har ikkje bedre ordforåd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå