Gravstein Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Har stor tru på det her Ole, blir vell ikkje så alt for lenge til vi høyre turbo hyl og dekk røyken ligge tjukt !
|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Har stor tru på det her Ole, blir vell ikkje så alt for lenge til vi høyre turbo hyl og dekk røyken ligge tjukt ! Håper det går smertefritt denne gangen ja Hadde vert morro med eit bygg som holdt etter gammalt
|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Ikveld blir ikkje det update, blir sommar pils istedenfor. Er jo sol ute
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Ser ut som turboplaseringa er heilt perfekt i motorrommet ut i fra bilda hvertfall
|Ole| Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Ser ut som turboplaseringa er heilt perfekt i motorrommet ut i fra bilda hvertfall Sorry gutten, det blir faktisk litt vanskleg. Turboen sitte riktig men blir vanskleg i forhold til trykk sida, må peike mot toppen faktisk :S
Kentan-racing.com Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Går det ikke og skjære ut av "skjermen" da? det må jeg på e36n.. skjønt jeg skal ikke ha skilt da..
|Ole| Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Går det ikke og skjære ut av "skjermen" da? det må jeg på e36n.. skjønt jeg skal ikke ha skilt da.. Eg skjære minst mulig i karossen, er tross alt ikkje så mange E30`er i god stand igjen i dette landet Skal sikkert selge engang og
birken85 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 noen kjappe bilder eg tok av bygget til ole som eg skulle legge ut blir spennende når denne skal fyres
|Ole| Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Da var bakluka mi lakkert opp igjen og så imorra blir vinga montert på ilag med bakluka
|Ole| Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 der er hvertfall luka og vinga komt på Takker atter engang for bildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå