winchester Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 (endret) ... Endret Oktober 13, 2023 av winchester
e30powah Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 er noen tsw, husker ikke resten av navnet på dei desverre
FTE Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Ser ut som TSW Hockenheim R. Fett prosjekt btw, skal bli artig å se denne ferdig!
|Ole| Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 ole, hvilke felger er det der? mener en kompis har noen som ligner, om det er bbs.finnes det noen der ute som vil ha seg m20b25 blokk, topp og eta-veiv til rundt 4 lapper? 48182671 if so. Skal kompissen din selge? Isåfall gidde du å sende meg pris og bilder på pm? Hmm, tviler på det men kan høyre om det er nokken som er interisert Han med 320 turboen solgte jo den av ein eller anna merkelig grunn
|Ole| Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Ser ut som TSW Hockenheim R. Fett prosjekt btw, skal bli artig å se denne ferdig! Takker for det Ja må tru eg gleda meg, står stille akkurat no men blir kanskje gjort nokke idag om eg får tid
winchester Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 ole, hvilke felger er det der? mener en kompis har noen som ligner, om det er bbs.finnes det noen der ute som vil ha seg m20b25 blokk, topp og eta-veiv til rundt 4 lapper? 48182671 if so. Skal kompissen din selge? Isåfall gidde du å sende meg pris og bilder på pm? Hmm, tviler på det men kan høyre om det er nokken som er interisert Han med 320 turboen solgte jo den av ein eller anna merkelig grunn Tror han skal selge, var hvertfall det han sa for et par måneder siden før han flyttet. Er slike felger som på den høyre E30'en der. Så ikke skikkelig på bildet du la ut, så kan hende de ikke ligner i det hele tatt, haha :- ) Hvorfor solgte han 320'en?
|Ole| Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 tøff farge, likte dette prosjektet! Takker for det, altid kjekt med slike komentarer
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Vurdere sterkt å selge fronten om eg får riktig pris for den, nokken som er interisert? Gje bud med frakt på PM Edit: Måtte jo legge ut eit bilde og...
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 ka er riktig pris for den da Ole? Har ingen aning
Profiled Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 TSW Hockenheim R mener jeg å huske de felgene heter.. Gammel slager de der.. Gamle men fine Syns de kler E30 godt.. spess når man får litt kant på de bak
|Ole| Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Oi, så du hadde fått svar alt nå =P Jepp, no vurdere eg å få tak i BBS RS til Søndags felger også eit eller anna rusje til banebruk Ingen som har interesse for frontfangarn min? Er med stålplata og så det er bolt on til facelift
|Ole| Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Da er eg igang med bilen igjen, skifta slavesylinder idag. Ingen som har sagt til meg att det er eit helvette med E36 m3 kasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå