|Ole| Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Stemmer det Du kjøpte en annen en ja Den på første sida solgte eg for 6000.- uten EU godkjenning, den blei nettop solgt videre for latterlige 8000.- etter EU godkjenning og null rust, einaste man måtte gjere var å sveise igjen hullet til hjulbrønn
JonasD Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Hvorfor starte en avstemning? Tror du vi vil at du skal selge bilen? Da tar du feil
Superbeetle Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Stemte for salg jeg! Kan forstå at du er lei, men kjøper du du en "ferdig" bil i den her turbo-uferdig-e30-ras-herje-kategorien så ender det nok bare med at du må gjøre en del arbeid med tut-å-kjør-bilen også..
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Hvorfor starte en avstemning?Tror du vi vil at du skal selge bilen? Da tar du feil Hehe, takker for varmande komentar
winchester Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 Dessuten VEIT eg att vist eg selger så kjem eg til å angre den dagen denne bilen evt hadde blitt mappa og benka for eg trur effekten blir nokke over det eg hadde forventa når eg begynte på den Der sa du det!
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Oppdatering, har funne ut av mellom akslinga. Eg har fremste del av E36 328 mellom akslinga, trenger og bakerste del. Har søkt opp mål idag, er 3mm forskjell. Så vist nokken veit om så gje eit pip Får og levert 5-6 meter med 3" eksos/trykkrør ikveld menst eg er på jobb så da blir det iallefall gjort nokke imorra
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 Bra du står på Ole Må jo få litt framgang sjølv om pågangsmotet er på bånn
|Ole| Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 No er planen plan for wastegaten så imorra blir det forhåpentleg sveis av den
|Ole| Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Kjem mest sansynleg ei oppdatering seinare ikveld
|Ole| Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Fått tak i mellomakslingen nå da? Mellom akslinga blei sendt til forlenging idag, gadd ikkje leite meir
|Ole| Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Da er mellomakslinga under kniven, vist alt går som det skal er vel den i hus imorra kveld
Erik_88 Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Hvor sendte du mellomakslinga til forlenging? Pris?
|Ole| Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Hvor sendte du mellomakslinga til forlenging? Pris? Ein kompiss i Bergen, pris veit eg ikkje enda. Han tar vel egentlig ikkje sånne jobber heller såee... Men eg stolar på han siden han har sveisa sin egen på sin Volvo 740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå