|Ole| Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Liten oppdatering: K-sport vs originale: Var vist på tide Ferdig montert:
|Ole| Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Det negative med dette var att eg fant ut att eg må ha nøye dempere og fjører
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Alltid med ulemper med noke mine topplager bake var verre når eg nytta dei, og det er veldig lett å merke forskjellen
|Ole| Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Alltid med ulemper med noke mine topplager bake var verre når eg nytta dei, og det er veldig lett å merke forskjellen Sant det, når man montere nytt merka man att det er andre ting som må byttast og. Plutsli står du igjen med 1000 kviteringer og ein nesten ny E30 Bestilte meg 618 trykkplate hoss KSR ikveld og
birken85 Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Alltid med ulemper med noke mine topplager bake var verre når eg nytta dei, og det er veldig lett å merke forskjellen Sant det, når man montere nytt merka man att det er andre ting som må byttast og. Plutsli står du igjen med 1000 kviteringer og ein nesten ny E30 Bestilte meg 618 trykkplate hoss KSR ikveld og Det kan vi like
winchester Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Alltid med ulemper med noke mine topplager bake var verre når eg nytta dei, og det er veldig lett å merke forskjellen Sant det, når man montere nytt merka man att det er andre ting som må byttast og. Plutsli står du igjen med 1000 kviteringer og ein nesten ny E30 Bestilte meg 618 trykkplate hoss KSR ikveld og Kjenner godt til den, Ole. KSR fikk tak i trykkplate likevel altså?
|Ole| Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Birken: Både ja og nei, blir utgifter av sånt winchester: Og det er litt kjedelig Jepp KSR får vist tak i, og det er godt for eg handler helst hoss dei
|Ole| Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Vurdere og Carbon film på panseret, kva synst folket om det?
|Ole| Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Kjøp carbonpanser istedet. Hehe, eg har mykje anna som må kjøpast inn før den tid Eg har ein kar eg får gode priser av for filmen, så spm er om det kjem til å sjå bra ut eller ikkje med mørk lilla E30 og carbon på panseret?
|Ole| Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Har fått nokken nye delar som ikkje kostar så mykje men er riiimeleg vesentlig Blir godt med heilt nytt tennings system, er ein fordel når man montere turbo mm
Endre Hånde Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 For all del, ikke ha carbonfilm på panseret! Det er ris det...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 For all del, ikke ha carbonfilm på panseret! Det er ris det... Hehe, ris? Koffor?
|Ole| Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Hmmm, eg må kappe i panseret uansett så tenkte kanskje eg ville prøve nokke nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå