Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du glemmer da ikke å benke bilen din ! :lol:

Hehe, nei men muligheten for å huske alle man kan benke hoss er jo lav :P

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har montert 4 av 7 msd plugg kabler idag, ikkje spesielt gøy å sette desse isammen :P

xdo78c9jbnfs80b8nu5b.jpg

EDITERT :P

Sorry folkens :P

Skrevet
Haha :D Er ei nokså rå maskin du har^^

Jo takk for det men det er ikkje eg som skal ha credit for det, det er Kim Thomas i Kimmit Sport Racing som bygde denne til sin eigen bil for nokken år siden :)

Skrevet

helt riktig, pga alle synkringene i kassa vår nedslitte så den var litt teit. Helt org bakstilling med 188 diff brems. orginal selv inkorta mellomaksel. Kjørte hele året med ENORMT mye hjulspinn uten og kjøre istykker noen ting. Hadde da 533hk og 780nm på hjula. Mulig jeg hadde flaks men det holdt bra. Sto i ro og tok av på full gass mange ganger i 4.gir uten att det rasa. Sleit ut klutsjen til slutt da anders var sjåfør og vi var 3 fulle i baksetet og prøvde på samme trikset :lol:

Skrevet
helt riktig, pga alle synkringene i kassa vår nedslitte så den var litt teit. Helt org bakstilling med 188 diff brems. orginal selv inkorta mellomaksel. Kjørte hele året med ENORMT mye hjulspinn uten og kjøre istykker noen ting. Hadde da 533hk og 780nm på hjula. Mulig jeg hadde flaks men det holdt bra. Sto i ro og tok av på full gass mange ganger i 4.gir uten att det rasa. Sleit ut klutsjen til slutt da anders var sjåfør og vi var 3 fulle i baksetet og prøvde på samme trikset :lol:

Hehe, fett :P

Da er det jo eit lite håp for att eg slippe å skru så mykje driv som eg hadde trudd i sommar da ;)

Hahah, eg har vert med på å slite ut clutch sjølv med full bil, svidd clutch er stygg lukt asso!

Skrevet

Var innom Jørgen-fastbmw sitt verksted ikveld/natt, ser veeeldig bra ut, blir gromt å sjå den loffe rundt her ;)

Reiste derifra med ein facelift ekspansjons tank, meget hyggeleg av han :)

Skrevet

Fant eit litt beire bilde på tlf ;)

65ibfampzbze8b3q3jns.jpg

Også har eg fått pumpe holdere, så sleppe eg å bruke eksos klemmer ;)

rz07g9o45huvjfn6l3f8.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...