|Ole| Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Du glemmer da ikke å benke bilen din ! Hehe, nei men muligheten for å huske alle man kan benke hoss er jo lav
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Har montert 4 av 7 msd plugg kabler idag, ikkje spesielt gøy å sette desse isammen EDITERT Sorry folkens
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Haha Er ei nokså rå maskin du har^^ Jo takk for det men det er ikkje eg som skal ha credit for det, det er Kim Thomas i Kimmit Sport Racing som bygde denne til sin eigen bil for nokken år siden
Jørgen-A Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=EiZGXvMqXrg jeg hadde org bakstilling her. så den tåler mye vist di ikke kjører 3-plate klutsj.
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=EiZGXvMqXrgjeg hadde org bakstilling her. så den tåler mye vist di ikke kjører 3-plate klutsj. Såpass?! Hadde ikkje du bomgir så du blei litt irritert å fyrte 4 gir? Bak aksling? Sveisa?
Jørgen-A Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 helt riktig, pga alle synkringene i kassa vår nedslitte så den var litt teit. Helt org bakstilling med 188 diff brems. orginal selv inkorta mellomaksel. Kjørte hele året med ENORMT mye hjulspinn uten og kjøre istykker noen ting. Hadde da 533hk og 780nm på hjula. Mulig jeg hadde flaks men det holdt bra. Sto i ro og tok av på full gass mange ganger i 4.gir uten att det rasa. Sleit ut klutsjen til slutt da anders var sjåfør og vi var 3 fulle i baksetet og prøvde på samme trikset
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 helt riktig, pga alle synkringene i kassa vår nedslitte så den var litt teit. Helt org bakstilling med 188 diff brems. orginal selv inkorta mellomaksel. Kjørte hele året med ENORMT mye hjulspinn uten og kjøre istykker noen ting. Hadde da 533hk og 780nm på hjula. Mulig jeg hadde flaks men det holdt bra. Sto i ro og tok av på full gass mange ganger i 4.gir uten att det rasa. Sleit ut klutsjen til slutt da anders var sjåfør og vi var 3 fulle i baksetet og prøvde på samme trikset Hehe, fett Da er det jo eit lite håp for att eg slippe å skru så mykje driv som eg hadde trudd i sommar da Hahah, eg har vert med på å slite ut clutch sjølv med full bil, svidd clutch er stygg lukt asso!
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 BTW, fronten min selges til første mann med 1000kr.
|Ole| Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Var innom Jørgen-fastbmw sitt verksted ikveld/natt, ser veeeldig bra ut, blir gromt å sjå den loffe rundt her Reiste derifra med ein facelift ekspansjons tank, meget hyggeleg av han
|Ole| Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Fant eit litt beire bilde på tlf Også har eg fått pumpe holdere, så sleppe eg å bruke eksos klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå