SpiderPig Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Er det mye forskjell på z3 tannstang og vanlig e36 egentlig? Merkbart på banen?
|Ole| Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Er det mye forskjell på z3 tannstang og vanlig e36 egentlig? Merkbart på banen? E36 har vel 3.2 lock til lock meiner eg? Rett meg om eg tar feil Så forskjellen er der, dei som har kjørt med z3 stang kontra e36 seie det er uvant i begynnelsen men er genialt når man har fått det inn i stilen :=)
Gravstein Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Blir noe bedre en den original lastebil utvekslinga. Hver gang eg nevner sierra tannstag så er det "murring" fra din side, hehe Så det her kan jo bli spenendes Snekrer du ferdig trykk gata ut i uka eller ?
Morty999 Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Blir noe bedre en den original lastebil utvekslinga.Hver gang eg nevner sierra tannstag så er det "murring" fra din side, hehe Så det her kan jo bli spenendes Snekrer du ferdig trykk gata ut i uka eller ? for en sierra har jo mye bedre rattutslag
|Ole| Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Blir noe bedre en den original lastebil utvekslinga.Hver gang eg nevner sierra tannstag så er det "murring" fra din side, hehe Så det her kan jo bli spenendes Snekrer du ferdig trykk gata ut i uka eller ? Ææææssss, sierra oppføre seg jo som ein fisk på speed med den styringa di Og original E30 styring er heilt konge den men kan kanskje bli litt treig utveksling på bane
ZhilleN Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Å herregud, blir sugen på turbo når jeg ser dette, utrolig tøft prosjekt!!
Gravstein Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Blir noe bedre en den original lastebil utvekslinga.Hver gang eg nevner sierra tannstag så er det "murring" fra din side, hehe Så det her kan jo bli spenendes Snekrer du ferdig trykk gata ut i uka eller ? for en sierra har jo mye bedre rattutslag Servo tannstag på dohc 8v har 2,4 lock to lock Selve vinkelen er ikke så bra men det har jo ingen normal produksjons bil heller Blir noe bedre en den original lastebil utvekslinga.Hver gang eg nevner sierra tannstag så er det "murring" fra din side, hehe Så det her kan jo bli spenendes Snekrer du ferdig trykk gata ut i uka eller ? Ææææssss, sierra oppføre seg jo som ein fisk på speed med den styringa di Og original E30 styring er heilt konge den men kan kanskje bli litt treig utveksling på bane Hehe Ja det er kult å ratte noe jævlig på kontra sladd i 3\4gir, NÆT ! Bli ferdig med trykk gata di du din nisse, hehe Eg har ribba speed fisken min i helga og motoren skall til overhaling
|Ole| Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Å herregud, blir sugen på turbo når jeg ser dette, utrolig tøft prosjekt!! Tusen takk!! I dette øyeblikk er eg faktisk i verkstedet, begynne å gå fort framover no!!
ZhilleN Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Stilig! Sikkert morsomt og ha noe og pusle med når penga strekker til Må desverre durdere salg av min bmw på grunn av e30 prosjektet
|Ole| Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Stilig! Sikkert morsomt og ha noe og pusle med når penga strekker til Må desverre durdere salg av min bmw på grunn av e30 prosjektet Hehe, penga strekke aldri til Nei huffda, sånne ting er kjedelig!!
|Ole| Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Idag har eg gjort følgende: * Fått ferdig plugg kablane * Laga mal på trykkgata på eine sida * Fått på blanke lykter istedenfor sota DE lykter ( dei var Tim, i KSR sine ) * Montert 12" vifte pga 16" ikkje fekk plass *** Plugg kablane skal ryddast *** Imorra blir vannslanger osv bestilt.
Vegard-E30 Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 det vart bra med blanke lykter Ole Du står på, lika det håpe eg får vert med litt fredag lenge sia eg har vert der oppe no
|Ole| Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 det vart bra med blanke lykter Ole Du står på, lika det håpe eg får vert med litt fredag lenge sia eg har vert der oppe no Ja eg blei fornøgd, håpar berre det blir like bra med xenon Vist ikkje blir det soting ;)' Vi ser no det kva du får tida til
Gravstein Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Artig å se ting komme på plass Trykk røra blir svarte også eller ?
|Ole| Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Artig å se ting komme på plass Trykk røra blir svarte også eller ? Alt av trykk IC og det som lyser turbo blir svart, har til og med vurdert å lakke turbin huset svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå