Bmweee Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 har ikkje vurdert å bare hive motoren over i sedanen også kan eg heller få kjøpe coupe'en me deg?
|Ole| Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Oppstart idag, det gjekk heilt greit heilt til motorn berre stoppa med eit metallisk smell....litt usikker på kva som skjedde men ser ikkje vekk ifra merker i topp og eit knust stempel...
FTE Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Oppstart idag, det gjekk heilt greit heilt til motorn berre stoppa med eit metallisk smell....litt usikker på kva som skjedde men ser ikkje vekk ifra merker i topp og eit knust stempel... Også akkurat på 1. april da
Gravstein Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Du kom ikkje langt med den Ole Særlig ikkje når MS2`n ligger hos John og bensin "systemet" ligger i Førde
|Ole| Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Du kom ikkje langt med den Ole Særlig ikkje når MS2`n ligger hos John og bensin "systemet" ligger i Førde Hadde ikkje du skreve det der hadde eg kunna dradd an litt lenger
Gravstein Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Du kom ikkje langt med den Ole Særlig ikkje når MS2`n ligger hos John og bensin "systemet" ligger i Førde Hadde ikkje du skreve det der hadde eg kunna dradd an litt lenger lagt ut eit bilde av m20 blokk med hol i sida liksom ?
|Ole| Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Du kom ikkje langt med den Ole Særlig ikkje når MS2`n ligger hos John og bensin "systemet" ligger i Førde Hadde ikkje du skreve det der hadde eg kunna dradd an litt lenger lagt ut eit bilde av m20 blokk med hol i sida liksom ? Eg hadde faktisk plana om det ja
|Ole| Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Idag har eg ikkje fått gjort så mykje, blei ein surre dag. Fekk laga hull til bbl`n da Også fekk eg sms om att trykkplata ligge å venta på meg MORRO Også ser det ut til att eg skal til PBC for bremsing, kortid veit eg ikkje enda men kjenne nervane sprenge seg på
|Ole| Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Fått ny luft-temp i posten idag Kosleg med rosa bobleplast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå