Kristian H. Foss Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Ikke vits å kjøre noe før mapping nei, greit å være på sikre siden. PBC virker veldig dyktig ut i fra hva jeg har sett, så du kan nok vente deg gode tall.
|Ole| Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Ikke vits å kjøre noe før mapping nei, greit å være på sikre siden.PBC virker veldig dyktig ut i fra hva jeg har sett, så du kan nok vente deg gode tall. Ja og Christer Halvorseni PBC har jo mappa denne motoren før og så han kjenne den jo litt Håper jo på det beste, i første omgang hadde eg jo eit mål om og sette opp eit roleg mapp men det snudde seg fort Blir det oppsettet mitt klare
Kristian H. Foss Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Det lover jo bra. Morro å se hva motoren yter maks. Selv tror jeg at jeg kommer til å ville se det selv, men legge meg på f.eks 80%
|Ole| Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Det lover jo bra. Morro å se hva motoren yter maks. Selv tror jeg at jeg kommer til å ville se det selv, men legge meg på f.eks 80% Eg legge meg på det som Halvorsen seie er trygt, blir veldig spennande å sjå...Håpar eg kjem på 500whp+....
Kristian H. Foss Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Det lover jo bra. Morro å se hva motoren yter maks. Selv tror jeg at jeg kommer til å ville se det selv, men legge meg på f.eks 80% Eg legge meg på det som Halvorsen seie er trygt, blir veldig spennande å sjå...Håpar eg kjem på 500whp+.... Ikke dumt. 500rwhp er syykt i E30, håper virkelig du klarer det!
|Ole| Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Kan no starte ein konkurranse: Tipp kor mykje eg klare på hjula da folkens!! Specs står på side 1
|Ole| Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 LIka talla folk tippa, får litt meir trua da
|Ole| Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Premien er da ole? Tar ein rå kjangs på 553 Premien er att du slutta å gå med rosa
Gjerviken Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Premien er da ole? Tar ein rå kjangs på 553 Premien er att du slutta å gå med rosa haha, no må du gje deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå