|Ole| Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Kjører med JOM-senk jeg. Hadde 60/60 rundt om tidligere med gule Koni rundt om. Den ble vel nesten 20mm lavere foran med JOM-senk, da ikke justert helt ned foran. Ca samme høyde bak med justeringen. Har tatt av justering bak og kjører kun fjær. Henter nesten 10mm der også. Ang stivhet så kjente jeg ikke spesielt forskjell fra koni til demperene som var med JOM-senken.. Men så klart. Du betaler noen skarve 1000-lapper for settet, kontra FK f.eks som koster rundt 10. Mao, du får det du betaler for! Høyrest bra ut Men akkurat på sånne dager har eg mest lyst og berre stappe alt inni bilen å selge driten til helsikke
Jørgen Lie Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Nei nei nei, Ole.! Er i motbakke d går oppover vettu
|Ole| Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Av og til angrer man så sinnsjukt på att man ikkje kjøper ferdig bygg...
Jørgen Lie Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Den tanken forstår jeg, men tipper du skjønner mye mer hva du gjør nå, siden du har bygd det meste/alt selv, enn hva du har gjort om du hadde kjøpt en ferdig motor! Tror jeg i alle fall.. Når man setter sammen alle komponentene som trengs osv, så får man vel en bedre forståelse av oppbyggingen på motor enn om man slenger neddi en som er ferdig.. Men rent økonomisk, og frustrasjonsmessig så er det vel bedre med et ferdig bygg
|Ole| Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Den tanken forstår jeg, men tipper du skjønner mye mer hva du gjør nå, siden du har bygd det meste/alt selv, enn hva du har gjort om du hadde kjøpt en ferdig motor! Tror jeg i alle fall.. Når man setter sammen alle komponentene som trengs osv, så får man vel en bedre forståelse av oppbyggingen på motor enn om man slenger neddi en som er ferdig.. Men rent økonomisk, og frustrasjonsmessig så er det vel bedre med et ferdig bygg Motor har eg ikkje satt sammen sjølv, resten er sjølvgjort.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Want some cheese with that wine ? Du kan ikkje klage, bilen min har stått urørt motormessig i snart to veker no, når en går på ingeniørhøgskule så er det desverre mykje å gjere i slutten av eit semester Det ordner seg nok skal du sjå
|Ole| Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Want some cheese with that wine ? Du kan ikkje klage, bilen min har stått urørt motormessig i snart to veker no, når en går på ingeniørhøgskule så er det desverre mykje å gjere i slutten av eit semester Det ordner seg nok skal du sjå Jammen eg var klar til å bestille mapping eg no...
ehrnst Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Er det diypnp du har kjøpt?det er i såfall ikke så mye lossing som skal til!
|Ole| Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Er det diypnp du har kjøpt?det er i såfall ikke så mye lossing som skal til! Stemmer det, litt usikker på korleis eg skal koble blaster coil, lufttemp, bb lambda og msd 6a`n. Rekner med tps`n fra m50`n kan kobles direkte på original tps kontakt?
ehrnst Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Alt ligger forklart på de respektive nettsidene. Msd og diy. Bytt om pinne 1 og 2 på kontakta til tps.
|Ole| Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Alt ligger forklart på de respektive nettsidene. Msd og diy.Bytt om pinne 1 og 2 på kontakta til tps. Ok, får sjå om eg klare og finne ut av det Tusen takk for tips
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Ah ser bra ut, no viser ikkje rødfargen igjennom overalt Skal du ikkje legge klarlakk ? eller blir det mattsvart på trykkrør og resten i motorrommet ? er meget cleant det og
|Ole| Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Ah ser bra ut, no viser ikkje rødfargen igjennom overalt Skal du ikkje legge klarlakk ? eller blir det mattsvart på trykkrør og resten i motorrommet ? er meget cleant det og Stemmer, mattsvart som gjelder Passer til det meste om det evt blir fargeskifte på bilen til vintern
|Ole| Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Da har eg lest litt og det ser ut til att eg skal klare å koble dette sprutet, ta med meg ein elektriker eller lignende Blir spennande å sjå om det går seg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå