|Ole| Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Takker så mykje Jadå, film skal det bli nokk av! Har vert for dårleg på det før men denne gang skal kameraet vere med kvar gang eg er ute på tur
|Ole| Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Ikveld har eg begynt på oppfesting av slangene bak til catchtank, ein kveld til så er vel bensinsystemet på plass tenker eg
Kristian H. Foss Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Det begynner virkelig å ligne noe nå! Motoren ser veldig clean ut..
|Ole| Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Det begynner virkelig å ligne noe nå! Motoren ser veldig clean ut.. Takker
|Ole| Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 begynner og dra seg til no ja=) Lekkert! TY
|Ole| Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Idag har eg lagt ferdig bensin slangene, igjenstår berre å borre resterende hull inn til catchtank/pumper som er komt i bagasje rommet. Har også testa om starter går rundt idag og det gjer den Ellers så får ikkje vindusheis original bensinpumpe strøm så dette blir neste prosjekt Ein elektriker har lovd meg att han skal hjelpe å koble resterende ledningsnett til MSD, coil, lufttemp og bb lambda, no nermer det seg kjapt. Pågangsmotet er på topp :D
|Ole| Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Pumpa går No er det full gass framover, har satt meg eit mål om å starte neste uke...
|Ole| Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Det er bra gi gass! Jepp, skal prøve iallefall Ikveld har eg hatt fri da, imorra er det seinvakt også nokken øl så reparering på Søndag blir vel verkstedet Sånn kan man sjå ut på lillefingen etter att ei bildør blir smelt HEILT igjen
Frode G Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Offa... Ja man kjenner at man er i live etter en sånn opplevelse.. hehe.. Har faktisk fått smake på den der selv.. Mvh Frode G
|Ole| Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Offa... Ja man kjenner at man er i live etter en sånn opplevelse.. hehe.. Har faktisk fått smake på den der selv.. Mvh Frode G Hehe, jepp. Denna veka har eg hatt litt uflaks, knust lillefingen ganske bra også fekk eit eit kutt i tommelen igår som blødde nokke sinnsvakt Men men, sånt skjer Ellers har eg hatt pause fra bilen ein dag no, ikveld er det jobb så imorra er det påan igjen
|Ole| Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Tøft, alt er kobla og klart ? Begynner imorra rekner eg med, det var vist litt enklare enn eg trudde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå