Kristian H. Foss Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Det så ikke godt ut! Om du er litt hardhaus så tar du et lite bor og borrer pent og forsiktig igjennom negelen, så letter du på trykket under negelen. Skal visst funke det!
|Ole| Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Det så ikke godt ut! Om du er litt hardhaus så tar du et lite bor og borrer pent og forsiktig igjennom negelen, så letter du på trykket under negelen. Skal visst funke det! Hehe, eg har allerede tatt ei rødglødande knappenål igjennom nagla men blodet hadde allerede koagulert så det var ikkje mykje hjelp i
Kristian H. Foss Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Det så ikke godt ut! Om du er litt hardhaus så tar du et lite bor og borrer pent og forsiktig igjennom negelen, så letter du på trykket under negelen. Skal visst funke det! Hehe, eg har allerede tatt ei rødglødande knappenål igjennom nagla men blodet hadde allerede koagulert så det var ikkje mykje hjelp i Ok, da var det vel litt for seint kansje. Selv har jeg aldri turt å prøve.. Virker så jævlig vondt.
|Ole| Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 Det så ikke godt ut! Om du er litt hardhaus så tar du et lite bor og borrer pent og forsiktig igjennom negelen, så letter du på trykket under negelen. Skal visst funke det! Hehe, eg har allerede tatt ei rødglødande knappenål igjennom nagla men blodet hadde allerede koagulert så det var ikkje mykje hjelp i Ok, da var det vel litt for seint kansje. Selv har jeg aldri turt å prøve.. Virker så jævlig vondt. Hehe, det var nettop derfor. Eg kvidde meg som f*** på det men til min store overraskelse så kjenner man ingenting og eg er riiiiimeleg overraska over att eg ikkje stakk meg sjølv nokken andre plasser sånn som eg skalv
Kristian H. Foss Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Hehe, bra det da. Sikkert digg følelse om man gjør det mens trykket banker på det meste. Skumle greier.
|Ole| Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 motgangen kjem atter eingang, virker som om ms pnp`n er gåen...når eg kobler til strøm så lager den ein lavfrekvent summelyd...som når ein kondensator holde på å smelle, lukter ikkje svidd på nokken måte men noko er absolutt ikkje som det skal...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Har lest en plass att en måtte koble fra noke når ein monterte sprutet, men huksa ikkje ka, Kim Thomas veit vel !
|Ole| Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Har lest en plass att en måtte koble fra noke når ein monterte sprutet, men huksa ikkje ka, Kim Thomas veit vel ! Isåfall synst eg det er rart att John ikkje nemnte det istad? Like før eg går over til katalog trim som du kaller det
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Haha, akkuratt detta kan jo skje en jappse bil og då
ehrnst Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 er det noe liv i boksen da? koble på pc'en å se. ta av coilpakka for sikkerhetskyld
|Ole| Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 er det noe liv i boksen da?koble på pc'en å se. ta av coilpakka for sikkerhetskyld pumpa går no i 2 sek iallefall, skal koble til boksen imorra men lika ikkje den summelyden...men alt dette skjer uten att tenninga er på...
|Ole| Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Pumpa primer uten at tenninga er på? Stemmer,... Ser ut til att han her har samme problemet: http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=66410
ehrnst Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Sett inn en orginal ecu så finner du ut om det er ms eller noe troll i elnettet
|Ole| Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Sett inn en orginal ecu så finner du ut om det er ms eller noe troll i elnettet No har eg seff solgt den, er vel nokken i området som har ein liggande...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå