|Ole| Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Takker. Bildeserveren er nede ser det ut til. Ok, får laste opp bilder på photobucket Har litt oppdateringer
|Ole| Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 På begynt montering Grenrøret er i puberteten og har fått hår Begynner og bli rimeleg komplett, må berre invistere i slangeklemmer osv Kabel rot :/ Fiksa kabel rotet Har fått på nokken andre felger, mangler berre senkesettet no
|Ole| Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Rettelse, har fått meg 4 like felger så om eigern av dei som har stått framme ikkje vil selge meg dei 2 han har så skal han få dei igjen
stensheim Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 blir bra dette! det begynner og klø i fingra etter og prøve bimmer`n nå tenker jeg.
|Ole| Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 blir bra dette! det begynner og klø i fingra etter og prøve bimmer`n nå tenker jeg. Ja klart det, berre eg finne ut av sprutet men har ein plan no Håpar den vil funke
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ole, no begynner det å sjå bra ut under panseret, men drit i slike rare løysninger som detta då
|Ole| Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Ole, no begynner det å sjå bra ut under panseret, men drit i slike rare løysninger som detta då Takker!!! EG VEIT, eg hadde håpt på att folk ikkje såg den Den er berre foreløpig, har ikkje tenkt på den så mykje enda Har du forslag kanskje
birken85 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ole, no begynner det å sjå bra ut under panseret, men drit i slike rare løysninger som detta då du jørgen altså må bare le litt:P
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Haha le litt ? er det bra med "sirkuleringssystem" då ?
|Ole| Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Haha le litt ? er det bra med "sirkuleringssystem" då ? Det heiter gjennvinning
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ja lyte innom den loopen der for å få litt ekstra effekt Eg ville fått dreia noken "propper" og fått tigga dei inn der
|Ole| Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Får sjå kva eg gjer men det blir ikkje no, er fokus på og få start på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå