|Ole| Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Janei eg har ikkje erfaring med slikt så eg er litt tilbakeholden med slikt uten å vite det heilt sikkert
|Ole| Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Har nettop motatt Sm4`n levert av Sogne Expressen, Kenneth Nornes viser god service med å sende det før eg har fått inn pengar Ikveld blir det kobling, alt såg enkelt og greit ut men må nokk rydde litt
FineMeg Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Høres bra ut Har nettopp handla inn bilen min jeg så nå har jeg opprettet tråd link ligger under signatur
|Ole| Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Høres bra ut Har nettopp handla inn bilen min jeg så nå har jeg opprettet tråd link ligger under signatur kjempe!! eg skal sjå på den seinare Eit lite bilde
|Ole| Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Dagen idag har gått med i å merke alle kabler på sprutet så eg har kontroll seinare også om det blir 6 coiler osv, imorra blir første bud å legge alt på plass, få kontakt med sprutet, gå over trigger instillinger osv Så får vi sjå om ikkje det endelig blir litt lyd fra potta
|Ole| Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 Da har vi røska ut alt av originalt ledningsnett bortsett fra sikringsboks. Starter er kobla i original stikket til sikringsboksen ilag med kabel fra dynamo. Alt funker ser det ut til. Alt anna er så og sei kobla, berre 4 ledninger igjen som må leggast opp så er det klart Imorra er det Bergen for å sjå Powerdrift også er det litt tid i verkstaden igjen, håpar på prøving på Søndag
|Ole| Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Les siste innlegg på min tråd da har desverre ikkje slikt
|Ole| Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Oppstart fullført Litt justeringer så er vi på nett
ehrnst Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Ikke verst. Grattis Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Gratulerer Ole! Må være en sykt letta følelse med første oppstart.
|Ole| Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Takker alle sammen No går den reint og fint på 900 omdreininger Video på vei opp, litt tikking så eg må justere litt ventiler og få skikkeleg olje på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå