Wolfeh Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hei. Er disse felgene solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Passer vel fort ikke no 3serie:P ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Felgene er ikke solgt, skal de passe en 3 serie må du nok valse som en gud ;-P hehe... Dessverre... Detta er felger til 5 og 7 serie, passer sikkert mye anna og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hvor mye skal du ha for de felgene du har igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Står på første sia det ;-P hehe... 4 lapper skal jeg ha for dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Det er dritfete felger syntes jeg, men er litt usikker på om det kanskje blir litt overkill på e34 touring Skal tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geda Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 passer de til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 som det står bitte litt oppafor, nope, de passer ikke 3 serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geda Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Felgene er fortsatt ikke solgt, og ikke hørt en eneste lyd fra de 2 som sa de ville ha dem... Noen som vil ha no og pusse på i vinter, fine felger til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Opp og hopp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Så du fikk problemer med det andre settet også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Hei der Ser du sier at felgene ikke passer E36'n Er det pga bredde, eller er det pga boltsirkelen? Jeg kjøper gjerne felgene din 19x8 og 19x9,5 om de passer E36'n sin boltsirkel 5x120 da jeg holder på og modifiserer en liten smule på skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Hei derSer du sier at felgene ikke passer E36'n Er det pga bredde, eller er det pga boltsirkelen? Jeg kjøper gjerne felgene din 19x8 og 19x9,5 om de passer E36'n sin boltsirkel 5x120 da jeg holder på og modifiserer en liten smule på skjermene De passer hverken med bredde, innpress eller utseende..(sorry, men de er jo fæle slik som de firkant-eikene skrår innover mot senter) Boltisirkelen passer, men senteret er 74.1mm mot E36s 72.2, dette løses med sentreringsringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Jepp, akkurat samma problemet, da gidder jeg ikke klage til importøren igjen, felgene hadde sin første sesong i år, og de flassa midt på sommer`n, ikke salt eller vask med sterke midler eller noen ting... da gidder jeg ikke... Det er innpresset som er feil... de vil bygge ut, men detta tar vi på telefon eller pm nå ;-D Superbeetle, om du syns felgene er drit stygge trenger du egnetlig ikke gi uttrykk for, i og med at de skal selgas, så da kan de som faktisk syns de er fine kjøpe de da vettu... veit om flere som syns at 7`re og 5`re blir veldig fine med dissa felgene, blant anna meg! Fikk et lite bump igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå