Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ordnet kanten på en kantkjørt felg før? har jo en felg som er kantkjørt. ingen veldig dype merker, men skrapet rundt hele nesten.

Stemmer det at jeg kan bruke 3 typer sandpapir?

grov

mellomgrov(våt)

veldig fin (våt)

Deretter bruke det veldig fine papiret til å matte ned hele resten av felgen, så grunne, så lakkere ? (tenkte å levere inn til lakkerer evt ferdig nedmattet og grunnet slik at det blir kun for dem å sprøyte dem..)

Skrevet

dette høres jo bra ut dette... men du må kanskje fylle opp /jevne det ødelagte opp igjen med sparkel-greier. Først fjernet jeg klarlakken på felgen , deretter pusset jeg ned litt og la på kjemisk-metall, og pusset igjen til det ble jevnt og resten er din oppskrift. lykke til :D

Skrevet

Du kan bruke akkuratt hva slags type papir du vil. Komemr ann på hvor tolmodig du er.

Jeg holder på å pusse, sparkle, lakke og rette opp noe m-sport felger nå. De har jeg pusset ned med 120 papir, sparklet opp der det trengs, pusset bort unødvendig sparkel (80-120), også fin pusset med 800 våtsliping etterpå....

Skrevet

Fikk pris på 250,- inkl ALT pr felg (demont.av dekk, nedmatting, pussing av evt skader)..så da setter jeg felgene vekk til teknolakk i Trondheim i stedet for å kjøøpe produkter for 500,- selv om være usikker / få ett dårlig resultat.

Kommer updates i tråden min i neste uke ;)

Skrevet

Satan, Markus! Det var billig. Er det en fast pris, eller et spesielt godt tilbud du fikk? Hvis det er normalpris, tror jeg de skal få ta BBS'ene mine i vinter :D

Skrevet
Fikk pris på 250,- inkl ALT pr felg (demont.av dekk, nedmatting, pussing av evt skader)..så da setter jeg felgene vekk til teknolakk i Trondheim i stedet for å kjøøpe produkter for 500,- selv om være usikker / få ett dårlig resultat.

Damn... For den prisen så hadde det lønnet det seg for meg å kjøre til trondheim og levere de også hente de noen dager senere igjen da... :lol:

Skrevet

Det var faktisk jævlig billig ja, men fikk beskjed om at det var helt vanlig pris pr felg (får vel ikke den prisen om felger er skjeve og ser ut som di har ligget på jordet di siste 3 årene og ikke har noe kant igjen etter kantkjøring)..Men så lenge felgene er i normal brukstand så var 250,- prisen pr felg. Ring di og hør om du kan evt sende inn bilde pr mail av skaden og hør hva di tror..men uansett, 250,- er latterlig billig for pulverlakkering..:)

Skrevet

ikke kvittering? Di hadde åpent fra 08.00 til 16.00 så var ikke noe kvelds jobbing dette...Og jeg vet jeg ikke kan få den pinstripa der nei..desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...