Mack10 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Har kjøpt meg et slikt Dice sett til bilen min for å kunne bruke mp3 spilleren. Har også kjøpt meg en ny cd spiller med Mode knapp for å kunne gjøre dette. Kan det være noen som har denne kabelen å selge meg? Så etter i bilen og har ikke denne montert. Har også vært på Bmw Jæger, men de skjønner ingenting av hva jeg snakker om. De har bestilt 2 kabler til meg som de trodde det kunne være. Men endte bare opp med den ene som er 6 pin. Men mangler altså den med 3 pin. Virker ikke som den er og få fatt i verken hos Jæger eller andre steder.. Håper noen kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Har kjøpt meg et slikt Dice sett til bilen min for å kunne bruke mp3 spilleren.Har også kjøpt meg en ny cd spiller med Mode knapp for å kunne gjøre dette. Kan det være noen som har denne kabelen å selge meg? Så etter i bilen og har ikke denne montert. Har også vært på Bmw Jæger, men de skjønner ingenting av hva jeg snakker om. De har bestilt 2 kabler til meg som de trodde det kunne være. Men endte bare opp med den ene som er 6 pin. Men mangler altså den med 3 pin. Virker ikke som den er og få fatt i verken hos Jæger eller andre steder.. Håper noen kan hjelpe meg!! Du trenger den som sender strøm til veksleren. Den er en del av den originale kabelmatta, og vil tro den ligger i bilen din, der hvor cd-veslkeren skal stå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 61120137313 Kabel cd veksler (Org) N 61129410959 STROEMFOERSOERJNINGSKABEL (Org) N 61126913954 Kabel cd veksler (Org) N Kablene jeg trengte for å koble på orginal CD skifter på orginal forsterker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Trenger jeg 3 kabler da? Er jo bare 2 som skal inn i denne dice boksen. Men er det sånn at disse 2 (3 og 6 pins) kommer fra cd spilleren? For det er 2 ledige "hull" bakpå spilleren under selve strømuttaket på spilleren. Noen som vet eksakt hvor denne strøm kabelen ligger bak i bilen? Takker for svar!! Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Du har nok bestilt feil sett fra Dice. Du bestilte Montering for bak? i USA så er de fleste bilene "pre-wired" for cd veklser, derfor dem selger dette settet, må lete litt for å finne front monterings settet. Det du kan gjøre er følgende. Bestill denne her: http://www.europeanautosource.com/produ ... cts_id=664 Og denne tror jeg kan være en ide, for jeg får dynamo støy på min dice med front montering. http://www.europeanautosource.com/produ ... cts_id=309 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Den så ikke dum ut nei, men det er jo ikke 6 og 3 pin på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Trenger ikke, da den får strøm fra + og - som spillern får, og den hvite 6 pins pluggen skal inn i spillern bak Hele settet kobles i serie med original kabel bak spillern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Datt litt av dette prosjektet.. Men må få det gjort no tenkte eg. De skal ha 39 dollar for selve kabelen, og 106 dollar for frakt.... :S Noen som vet andre steder der de kan ha dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdog Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Er i samme situasjon og trenger radio interface kabelen. Ser at den selges på eBay også, men da med benevningen (R40). Kabelen som refereres til i denne tråden har benevningen (R17), er det den som er den riktige? Var det noen som hadde peiling på andre steder å få kjøpt denne kabelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Vet den tråden er gammel, men fant noen ut av dette? Bmw burde jo ha kabelen på lager? Er litt i samme situasjon! Her er link til hvordan kabelen ser ut, som mangler for oppkobling av dice ipod. http://www.the75andztclub.co.uk/forum/i ... 94deac.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå