Gå til innhold

blodsenking av e36


Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde ett sett med 60/40mm senking, så tok jeg av demperne foran og kappa av èn ring på hver side, bilen har nå stått 3 dager og blitt kjørt omtrent 5-6mil etter dette, men den ble ikke noe lavere etter jeg kappa fjøra :roll: istedenfor virker det som det ikke er noe spess med press på fjøra, får når jeg svinger brått så hører jeg hvordan fjøra beveger på seg i demperskåla :? bilen er knallstiv, og er helt go-kart, virker som den fjører på stab-staget.. Noen som har tips til meg? kansje det er demperen som er for lang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

trodde nå at d var korte dempere på 60mm senkesett... mn, får vell skifte til noe justerbart da.. gjorde dette bare får å se hvor lav det går an å få den, med tanke på hjul og ellers hvordan det er å kjøre en så lav bil, men den ble jo ikke spesiellt lavere ved å kappe fjørene.. noen som har link til coilovers o.l til rimelig penge, trenger kun foran! bilen er 4 sylindret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvis du skal gjøre det billigt, og lovligt, så kjøp supersport senkesettet gsbildeler selger da, sånn ca 2800 kr til e36 da, får du velge om du vil ha 60 60 senk eller 60 40 osv. I settet så følger det med dempere og fjører. Er korte dempere på dette settet skulle noen lure:) Har sånn på e30 min jeg, funker bra nok det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde nå at d var korte dempere på 60mm senkesett... mn, får vell skifte til noe justerbart da.. gjorde dette bare får å se hvor lav det går an å få den, med tanke på hjul og ellers hvordan det er å kjøre en så lav bil, men den ble jo ikke spesiellt lavere ved å kappe fjørene.. noen som har link til coilovers o.l til rimelig penge, trenger kun foran! bilen er 4 sylindret

Koeds FK AK-sett, er justerbart kun foran, koster 2900 kr.. :wink:

https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_3831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvis du skal gjøre det billigt, og lovligt, så kjøp supersport senkesettet gsbildeler selger da, sånn ca 2800 kr til e36 da, får du velge om du vil ha 60 60 senk eller 60 40 osv. I settet så følger det med dempere og fjører. Er korte dempere på dette settet skulle noen lure:) Har sånn på e30 min jeg, funker bra nok det:)

hehe, det er nettopp supersport 60/40mm jeg har på nå! er lite fornøyd med kvaliteten på det, er kun 1 år gammelt.. så noe nytt skal på i nær framtid uansett :wink: gjorde dette kun for å prøve det liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hvis du skal gjøre det billigt, og lovligt, så kjøp supersport senkesettet gsbildeler selger da, sånn ca 2800 kr til e36 da, får du velge om du vil ha 60 60 senk eller 60 40 osv. I settet så følger det med dempere og fjører. Er korte dempere på dette settet skulle noen lure:) Har sånn på e30 min jeg, funker bra nok det:)

hehe, det er nettopp supersport 60/40mm jeg har på nå! er lite fornøyd med kvaliteten på det, er kun 1 år gammelt.. så noe nytt skal på i nær framtid uansett :wink: gjorde dette kun for å prøve det liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...