M3 Yngve Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Har lyst på noen kule speil, som det går ann å se i. De orginale er store og ikke tøffe. Noe tips, gjærne med bilder osv. Alt av intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 DTM Selges i carbon på GS-bildeler. Glassfiber selges her. http://www.moseleymotorsport.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Ja de er tøffe, men det sies at man ser så dårlig i dem. Tøffe de andre der også, med lufting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Jeg hadde sånne DTM speil på min M3, ræva baksikt. Men ser tøffe ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 jeg har også dissa m3 speila på min yngve og kan rett og slett ikke anbefale dem. hvertfall de billige jeg kjøpte. glasse rister og du ser helt eledig bakover i dem. hva med F-1 speil? er ikke det pop om dagen hehe. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 F-1 speil, syns jeg ikke noe om, ikke M3 E36 heller. Vært kult å finni noen son var litt små, lette, super kule, kle E30, og ikke minst kunne se i dem. Takker for tips, bare å komme med flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 dissa er jo gromme da, men det er jo dtm speil igjen da. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43445.jpg mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 dissa er jo gromme da, men det er jo dtm speil igjen da. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43445.jpg mvh Ja, syns også de er gromme, for de har en sånn lufte greie. Hvordan er disse å se i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 blir vel omtrent samma som de jeg har. det som er irriterende med de er at de vibrerer mye. hverfall mine. mn har fått stilt dem inn såpass at jeg kan se en godel i dem. er ikke som speila på hiacen liksom men det er helt greit. har jo innvendig speil også som hjelper mye. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 blir vel omtrent samma som de jeg har. det som er irriterende med de er at de vibrerer mye. hverfall mine. mn har fått stilt dem inn såpass at jeg kan se en godel i dem. er ikke som speila på hiacen liksom men det er helt greit. har jo innvendig speil også som hjelper mye.mvh Det varierer sikkert fra produsent til produsent. Har ikke du dem fra koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 godt mulig. jeg har de fra realcar. passformen er helt grei. men vibrerer da. kan sikkert fikses med litt mere avstivninger eller bytte ut alu motorfestene mine hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå