Stian Børresen Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Den er enda ikke lakkert, ble litt ekstra arbeid med noe ledningsnett så det har blitt litt utsatt. har bare å få slipt passformen 100% på fangerene så er jeg klar egentlig:) Den blir nok fin når den er ferdig skal du se:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 gleder jeg til resultatet ja.... har veldig lyst på mtech2 på e30`n min jeg og, men dama skal å bruke den! å hun bryr seg ikke om hun tar nedi litt med stylinga, så jeg gidder ikke bruke mye penger på noe som blir stykkt etter en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Mtech2 på denne her hadde blitt knall! Som sagt tidligere i tråden, bra du pælmer stylinga vekk Liker det du har gjort hittil, dette blir bra! Skal følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Da skal bilen selges. Prisen avhenger av hva som skal følge med. Bare bilen med 15" felger m/nye dyre vinterdekk og 16" "compomotive" felger selges for 23000kr. Ellers kan nye 9x17" felger m/dekk selges med mot tillegg, det samme kan Mtech-II front og bakfanger. (PS. dette gis ikke bort da jeg har en 318 stående hos foreldrene mine som dette kan monteres på. Så kom med evt vettuge bud på bil med utstyret.) Har gjor en del med denne bilen etter at jeg kjøpte den men nå skal jeg ha meg en nyere bil. Har sett på en jeg evt skal hente før helga så denne skal bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Hvordan står bilen nå? Og hva som skal til før reg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Bilen står i Kolbotn og den er nylig eu-godkjent og registrert:) Senkesettet er også godkjent og skrevet inn i vognkortet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Bilen står i Kolbotn og den er nylig eu-godkjent og registrert:) Senkesettet er også godkjent og skrevet inn i vognkortet:) ok Men nå så jeg på den andre salgstråden din hvem du var Har ikke sett deg siden vi var på verdal,n hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 haha, verdaln ja:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 haha, verdaln ja:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Skal du ha deg billig e30 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Skal du ha deg billig e30 eller? Kunne tenkt meg det ja Hva skal du ha for bilen med Mtech2 fangerne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Vi blir vel enige om noe:) Har bytta frontplata siden den gamle hadde litt rust, så alt er klart for montering nå Har på vinterfangere nå for å spare de nye for skader og slikt. Det er standard facelift fangere. Skulle hatt bilen bort ganskje kjapt siden jeg skal hente meg en ny en i mårra slik det ser ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Hmm. Ok er Mtech fangerne lakkert da? Skal høre med han som driver å maser om å kjøpe bilen min,se om han har penger for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 De er ikke lakkerte men lakken følger med evt. Har ingen sted å stå å lakkere så får ikke gjort det desverre. Alt følger med av lakk ved kjøp av begge fangera, lakk,herder,klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 De er ikke lakkerte men lakken følger med evt. Har ingen sted å stå å lakkere så får ikke gjort det desverre. Alt følger med av lakk ved kjøp av begge fangera, lakk,herder,klarlakk. Ok. får vurdere litt tror jeg. har liksom ikke hjertet til å selge den bilen jeg har heller da den har vert så trofast. Hadde egentlig tenkt at jeg skulle ha 2 dørs hvis jeg skulle ha E30. men likte bilen din da. Så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå