Mikael-B Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 W201 er den beste vinterbilen i mine øyne. Veier lite, langt rattutslag, akkurat passe med motor og gode å kontrollere. E39 har tassent rattutslag og er tunge jaha?? E39 er jo faktisk ikke tyngre enn E36, har målt min og E36, min var noen kilo lettere, på full tank.. så så veldig tung er nåkk ikke E39 da! Vil jo påstå at det er forskjell på W201 sine 1120 kg og E39 sine 1480
NiklasJa Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Tror hverken jeg eller halsen 89 mente tørr asfalt. Jeg tenkte hvertfall på snø føre. 100 hk på glattkjøringsbane er sikkert gøy det. Men blir det ikke litt for glatt? Mener å huske at det var som å kjøre på speilholker.. Men for å ikke gå alt for off topic og bare få fram poenget mitt. Har man 100hk om vinteren er det gull bil å sladde med, hvis man har trekk på begge hjula. Man får lagt den ut over alt. Men er det en ting man ikke får gjort så lett med den er å drifte. Jeg tror det er her man missforstår hverandre. Jeg liker å finne den perfekte snødekte, øde, forlatte veien om vinteren og bare drifte. Legge ut en sladd i en sving eller på en parkeringsplass produsere liksom ikke like brede glis.
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Enig med deg Niklas, rundt her er det mye fine bygdaveier uten trafikk på kveldstid, da jeg var yngre brukte vi samles en hel gjeng å så dro vi på tur om kvelden Både moro og sosialt Så skrøyt vi av hverandre etterpå til langt på natt Den gangen gikk det i Ascona, Taunus, Granada og lignende, men dæven så morsomme biler
knut_olestad Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Absolutt verdt å anbefale, er alltid mye morsommere når man har noen å dele med
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 slik vi har gjort de to siste årene og skal nå i vinter...samles en gjeng for litt morro lang unna befolkning og slikt. MEGET gøy, så samles vi seinere på kvelden og spiser kebab, prater og lyver litt osv. Meget koslig Her går det da i Volvo, Opel og Mercedes for det meste, også et par BMW'r
Nytern Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Ikke minst så har en jo noen til å dra en opp igjen! Blir ikke til at en satser sååå hardt når en er heeelt alene på en øde vei i de sene timer
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Enig med deg Niklas, rundt her er det mye fine bygdaveier uten trafikk på kveldstid, da jeg var yngre brukte vi samles en hel gjeng å så dro vi på tur om kvelden Både moro og sosialt Så skrøyt vi av hverandre etterpå til langt på natt Den gangen gikk det i Ascona, Taunus, Granada og lignende, men dæven så morsomme biler Noe av det samme opplegget som vi driver med her da jo... hehe samles som regel en hel gjeng på kvelds/natters tider så fort snøen er her også er det ett par steder der alle holder på... Moro det
destroyy Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 slik vi har gjort de to siste årene og skal nå i vinter...samles en gjeng for litt morro lang unna befolkning og slikt.MEGET gøy, så samles vi seinere på kvelden og spiser kebab, prater og lyver litt osv. Meget koslig Her går det da i Volvo, Opel og Mercedes for det meste, også et par BMW'r Oh yes.... glemmer ikke vintern ifjor innover heistadmoen
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Vi kjørte slik hele forrige vinter også, jeg i lat Volvo 740 med diffbrems, så sladding var null prob, og Olezz i E28 525 og 3-4 andre kompiser i 240, e30 og e34.. Dette er utrolig morsomt og sosialt, og er samtaleemne i lang tid
Torbjørn H Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Tror hverken jeg eller halsen 89 mente tørr asfalt. Jeg tenkte hvertfall på snø føre. Han sa at man kjører jo ikke hele tiden på snø, derav asfalt-uttalelsen. Jeg tror det er her man missforstår hverandre. Jeg liker å finne den perfekte snødekte, øde, forlatte veien om vinteren og bare drifte. Legge ut en sladd i en sving eller på en parkeringsplass produsere liksom ikke like brede glis. Det er det jeg snakker om også Men det virker som om folk bare ikke vil skjønne at det er mulig med en b16. når jeg ser noen som leker seg slik på veien, henger jeg meg på. Da blir det gjerne litt prating etterpå. Sist vinter skjedde det 3-tre ganger at noen nektet å tro at det var en 316i uten sperre. En var faktisk bruker her inne, (var i forsvaret på Bardufoss den vinteren) men husker ikke navnet. Men det har vel ingenting med saken/topic og gjøre, er jo sjåføren det kommer an på da... Skal ikke skli helt ut her så dette er mitt siste innlegg i denne saken. Jeg ville bare fremme poenget mitt fra en side tilbake i tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå