burny_ Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Noen som trenger vinterbil?? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19386242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Noen som trenger vinterbil?? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19386242 Her snakker vi grombil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Alt for fin til å herje bort i salten den der da!.. Hadde heller kastet bort to e30´er for en slik om de var i tilsvarende stand..(og jeg er ikke noe volvo-mann, men syntes man skal bevare veteranbiler som har håp for bli strøken..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 "nye" winterwheels. 8,5x17" lorinser splitfelger org. felger: tok samtidig å trimma bilen litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Her er da meg og min bror Superbeetles vinterbil.. 93 modell, 1,4l, gått 110 000 med minimalt med rust Forøvrig kjøpt for den store summen 5000kr Behagelig forsikring og fine bensinutgifter er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 her er min vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Noen som trenger vinterbil?? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19386242 Her snakker vi grombil! Hehe joda, tøff den Alt for fin til å herje bort i salten den der da!.. Hadde heller kastet bort to e30´er for en slik om de var i tilsvarende stand..(og jeg er ikke noe volvo-mann, men syntes man skal bevare veteranbiler som har håp for bli strøken..) Hehe, du får handle den da For medlemer @ bimmers eller Volvoforum går den for 11 lapper, MYE billigere en biler i tilsvarende stand. Meen, skal operere et knee og diverse, så trenger penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Sommerbil volvo 242 vinter bil Bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Sommerbil volvo 242vinter bil Bmw e30 åssen motor har du i 242'n a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 har netopp handla inn denne bruks/vinterbilen Pajero? fornøyd med denne? er selv på jakt etter noe sånt i disse dager. men det spørs om det ikke blir Chevrolet Blazer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Vintertralla denne vintern ble en 93mod 520i vanos.. Satt inn xenon rundt om for mørke vinterkvelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 har netopp handla inn denne bruks/vinterbilen Pajero? fornøyd med denne? er selv på jakt etter noe sånt i disse dager. men det spørs om det ikke blir Chevrolet Blazer. Kjøpe min? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19330442 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 har faktisk sett på den der. fin bil! men dessverre har jeg ikke råd til noe i den prisklassen akkurat nå. hadde ikke tenkt å bruke mer enn 20 - 25k denne gangen, og heller kjøpe en skikkelig bil til neste vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 har netopp handla inn denne bruks/vinterbilen Pajero? fornøyd med denne? er selv på jakt etter noe sånt i disse dager. men det spørs om det ikke blir Chevrolet Blazer. jo da, pajero'n er kurrant den. rå fremkommelighet vertfall. har ikke fått testa den på vinterføre enda da. regner med at den blir bytta ut med en mer lagelig bruksbil til våren da. tipper det blir en e28 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Siden denne er sååå lav handla jeg denne som vinterbil. Pensjonistkjørt av begge sine 2 eiere hele 363k km og fulgt _alle_ servicer til punkt og prikke. Sjekk motorrommet Synd jeg plutselig fikk lyst på veteran eller evt en b-billig bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå