Mexos Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 EDIT: Solgt til en hyggelig kar fra Fosen Hjulene befinner seg i Trondheim og bør hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 tett at disse skulle befinne seg så langt nord da :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beckmeister Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Hei Jeg har nettopp fått en e46 2002 318 cab i innbytte og lurer på om dette passer den bilen?? Er det slik at dekkene holder iallefall denne sessongen? Blir stort sett bare bykjøring siden jeg må ta familiebilen på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gyldenløve Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Hei! Ca. hvor mange mm mønster er det igjen? Er interessert, og kan eventuelt hente i Trondheim i løpet av uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 HeiJeg har nettopp fått en e46 2002 318 cab i innbytte og lurer på om dette passer den bilen?? Er det slik at dekkene holder iallefall denne sessongen? Blir stort sett bare bykjøring siden jeg må ta familiebilen på langkjøring. Jeg mener det er slik at disse passer E46 316 og 318, men at 320+ fra 2003 og opp har for store bremser foran til at de går på. Derfor er det godt mulig at de passer din bil, men jeg tørr ikke garantere det. Kan derfor lønne seg å sjekke hva slags dimensjon som er oppført i vognkortet, se etter i dørstokken på førerdøra om 15" hjuldimensjon er oppført der eller eventuelt ta en telefon til en Bmw forhandler for å unngå bomkjøp De passer ihvertfall eldre E46, men det ble vel et motorbytte i 2001, så kan være bremsene ble oppgradert etter dette. Dekkene holder minst en sesong til. Vil tro de holder 2 alt etter kjøreforhold og kjørelengde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Hei!Ca. hvor mange mm mønster er det igjen? Er interessert, og kan eventuelt hente i Trondheim i løpet av uka... Hei Vil anslå en plass mellom 7-8mm. Jeg kan måle med skyvelær imorgen for å gi et nøyaktig svar Er bare å ta kontakt på 90147355 dersom du ønsker å hente de så kan vi avtale nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Har idag målt mønsterdybden og det var ca 8mm mønster igjen. 2 stk er litt mer slitt enn de andre, så var 2 som var litt over 8, og 2 som var litt under 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunshi Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hvor mange år har du hatt disse? Hva er ET på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hjulene var nye i 2007 Er ikke helt sikker på ET, men passer 3-serie. Er en kar som kommer og henter de på søndag så lenge alt går etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gyldenløve Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hei igjen! Kommer søndag ettermiddag, som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gyldenløve Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Da er hjulene hentet hos en hyggelig familie i Trondheim. Takk for en trivelig handel, nå kan vinteren komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg