Gå til innhold

15" Vinterhjul til e36/e46 selges SOLGT!


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nettopp fått en e46 2002 318 cab i innbytte og lurer på om dette passer den bilen??

Er det slik at dekkene holder iallefall denne sessongen? Blir stort sett bare bykjøring siden jeg må ta familiebilen på langkjøring.

Jeg mener det er slik at disse passer E46 316 og 318, men at 320+ fra 2003 og opp har for store bremser foran til at de går på. Derfor er det godt mulig at de passer din bil, men jeg tørr ikke garantere det. Kan derfor lønne seg å sjekke hva slags dimensjon som er oppført i vognkortet, se etter i dørstokken på førerdøra om 15" hjuldimensjon er oppført der eller eventuelt ta en telefon til en Bmw forhandler for å unngå bomkjøp :) De passer ihvertfall eldre E46, men det ble vel et motorbytte i 2001, så kan være bremsene ble oppgradert etter dette. Dekkene holder minst en sesong til. Vil tro de holder 2 alt etter kjøreforhold og kjørelengde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ca. hvor mange mm mønster er det igjen? Er interessert, og kan eventuelt hente i Trondheim i løpet av uka...

Hei :) Vil anslå en plass mellom 7-8mm. Jeg kan måle med skyvelær imorgen for å gi et nøyaktig svar :) Er bare å ta kontakt på 90147355 dersom du ønsker å hente de så kan vi avtale nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...