KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Lenge utsatt Update. Grunning av Diff Nye Foringer, -Powerflex til travers, svingarm, stabstag. -Forsterkede nedre ytre bærearmsforing. -Nye bremseskjold og Optimal Hjullagre. -Resten av foringene og støttestag (originale) Innpressing av nye foringer Powerflex Hjullagrene på plass Takk til Brian Her på forumet for bildene av M3-Forsterkningsplatene. Ut fra bildene lagde jeg mål som jeg sente til min far (på jobb i nordsjøen): Stor takk! til min far for å ha fabrikert forsterkningsplatene! Stor takk! til min far for å ha fabrikert forsterkningsplatene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Update Sparkling av bakluke etter grundig rust fjerning. Sparkling av V-Hjulbue, begge sider er kuttet og sveist inn nytt metall. Litt rask grunning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Update: Ferdig med rustfjerning bak Utrolig deilig følelse i grunn M3Forsterkningsplater på plass M3Forsterkningsplater på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Nå begynner morroa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Mmmmm Tank på plass Montering av bakstilling påbegynt Bakstilling montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinbmwmkiller Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 se her ja, nesten som å se min egen jo stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Hår gått igjennom hele tråden din nå, og må si du har gjort en JÆVLIG bra jobb! Credits til deg for alt du har gjort med bilen, er helt imponert Blir bra med nye lakkerte deler under, har lyst til å gjøre noe lignende med min, vaske den under slik at den ser like clean ut over som under hehe Og du har en sykt fin bil, gleder meg til å se den lakkert Stå på, dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 se her ja, nesten som å se min egen jo stå på Jo takk Hår gått igjennom hele tråden din nå, og må si du har gjort en JÆVLIG bra jobb! Credits til deg for alt du har gjort med bilen, er helt imponert Blir bra med nye lakkerte deler under, har lyst til å gjøre noe lignende med min, vaske den under slik at den ser like clean ut over som under hehe Og du har en sykt fin bil, gleder meg til å se den lakkert Stå på, dette blir bra! Takk, takk Alltid hyggelig med feedback Følger med på tråden din, å liker planene dine, blir en bra bil ut av d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Bilde update - Bakstilling på plass Nye: -M-tech Fjærer og dempere. -Powerflex svingarmbsforinger, traversforinger og stab.stagforinger. -Forsterket ytre nedre bærearmsforing. -Resisterende OEM foringer. -Bremseskjold og optimal hjullagre. -GS-Performace skiver. -Greenstuff klosser. (Hvis noen lurer på griset rundt mutterne så er det kobberpasta) Nye M-technic dempere. Nye M-technic fjærer Greenstuff klosser og GS-Performace skiver Greenstuff klosser og GS-Performace skiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Strøkent!! Gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 takk takk Nå er også drivakselen på plass. Så nå gjenstår, forstillingen og gulvet inni bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Nydelig arbeid, det kommer til å bli natt å dag forskjell når du tar første prøveturen! Må være deilig å vite at ALT i understell er nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Ryddig prosjekt, og ikke minst bra arbeid! Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikPalm Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 ..:: UPDATE - Trådløs Sentrallås ::.. Har montert en uoriginal trådløs sentrallås Type HT-188F kan kjøpes på nettsiden til "HenrikPalm" her på forumet: http://www.hpstuff.no/index.php?cPath=21&osCsid=d44940236d30e5d8fa02b0a610392794 Han har julesalg, så det er bare å slå til, send ham en pm og få en god pris. BMW e36 har 2 systemer, før 1994 og etter 1994. - Før 1994 bruker en ekstern ZVM modul (sentrallås modul) - Etter 1994 bruker ZKE IV Modul som er integrert i GMIV (Genral module 4) -> DIY for oppkobling av ZVM, send pm til "HenrikPalm" -> DIY for oppkobling av ZKE bruk min her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1436384#img_6221 HT-188F Trådløs sentralenhet Noen bilder fra arbeidet: Denne linken til den gamle webshoppen min genererer en del trafikk til min nye side, microhobby.net. Desverre driver jeg ikke nettbutikk lenger, men har mange av disse enhetene på lager. Send meg gjerne en mail på henrik alfakrøll sandakerpalm.no hvis du er interessert i å kjøpe, samme lave priser. Hvis du ønsker det, kan du også oppdatere posten din (nederst på førstesiden din) så de som vil klikke på linken ikke blir henvist feil Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå