KrHeLl Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Da var bilen avlevert til lakkereing Nå må jeg virkelig få satt av no tid til å laste opp bilder Blir snasent dette:DHvilken farge ender du opp med? Eller blir det *surprise*? Haha Hvertfall kjekt å se en oppdatering her inne! hehe, vært så stressa i det siste, godt å få levert den nå. Fargen blir originalfargen 181/9 DiamantSchwarz Metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Nice! Gleder meg til å se bilder av resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Fin farge det! Hadde den på en E34 og en E36, og må si den kan samle en god del mer støv før det ser jævlig ut, enn fargen jeg har nå! (schwarz2/jet black2) Så kan nok være neste BMW blir metallic, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Har hat det veldig hektisk i det siste noe som har ført til at Bimmers er blitt bortglemt. Men nå kommer det noen Bilde updates! Nye dekk: Her er de gamle: På tide med nye når en ser korden på alle fire, og bakdekkene ser ut som de kommer rett fra formel 1. Hadde egentlig 255 bak med ble senere byttet til 225 pga. subbing på de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Fin farge det!Hadde den på en E34 og en E36, og må si den kan samle en god del mer støv før det ser jævlig ut, enn fargen jeg har nå! (schwarz2/jet black2) Så kan nok være neste BMW blir metallic, ja! Sånn sett er det greit med metallic ja, men når schwarz2 er nypolert så er det ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Deler for Vanos-overhaling Har nettopp bestilt nye forsterkede/forbedrede O-ringer fra Beisan Systems,samt en hau av pakninger fra koed. Og nye O-ringer til Vanosen fra Beisans System: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Er mekaniker på Bmw så bruker DIS og ISIS, veldig greit sånnsett hehe Ikke galt da nei Litt værre å få det til med kina-kabler å "helt lovlig programvare for privatpersoner å ha"... Men du, vet du hva verkstedstiden er på å bytte vanos-enhet? på M50b25Tu Har den ikke i hodet, men vil tippe 2-3 timer da blant annet registeret må låses av. Tja ser ut som flere på forumet får piratDIS til å virke like bra som det gjør på en original Bmw tester Nå har jeg fått piratDIS-en til å funke, men har ikke prøvd den på min ECU. Fikk tak i en ECU til en 318 som jeg har koblet opp i en test benk, skal prøve meg litt på progman. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Bilder fra pussing og klargjøring for lakk: Stor takk til min far som gjorde den største delen av sparkling og pussinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Puss, puss, puss, puss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Fin farge det!Hadde den på en E34 og en E36, og må si den kan samle en god del mer støv før det ser jævlig ut, enn fargen jeg har nå! (schwarz2/jet black2) Så kan nok være neste BMW blir metallic, ja! Sånn sett er det greit med metallic ja, men når schwarz2 er nypolert så er det ingen over, ingen ved siden! Morsomt at du skulle si det! Hentet den fra polering på tirsdag. Hehe. En fra dcn.no tok den for 3500,- Ble sinnsyk forskjell Kule bilder! Kjekt å se liv her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Fin farge det!Hadde den på en E34 og en E36, og må si den kan samle en god del mer støv før det ser jævlig ut, enn fargen jeg har nå! (schwarz2/jet black2) Så kan nok være neste BMW blir metallic, ja! Sånn sett er det greit med metallic ja, men når schwarz2 er nypolert så er det ingen over, ingen ved siden! Morsomt at du skulle si det! Hentet den fra polering på tirsdag. Hehe. En fra dcn.no tok den for 3500,- Ble sinnsyk forskjell Kule bilder! Kjekt å se liv her igjen. Ja her kommer bildene på løpende bånd Må bare bli ferdig nå så jeg kan inn å kikke på bildene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Siste finish før lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Og da var den i lakkboksen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 sideskift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå