KrHeLl Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Eg brukte Vemo plugger på den 320'en eg hadde i høst. ikke noe å si på de iallefall dette blir bra ! måtte gi for taktrekket ? 895,- for taktrekket 1.342,- for delene til taktrekket, (solskjermer, stolper, kupe-lys etc.) Fra Koed. oi oi oi har du kjørt hardt kjør stil,kjørt tyskerbil Det var jo bare småtteri det dær det fikse du fort stå på fin bil. Vanskelig å få fikset dette fort uten garasje plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Hvor gjør du de andre tingene da?jeg står ofte ute og skrur. jeg ville kjøpt org m-teck / (bilstein) i forskjellige varianter fra gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hvor gjør du de andre tingene da?jeg står ofte ute og skrur. jeg ville kjøpt org m-teck / (bilstein) i forskjellige varianter fra gsbildeler.no Har nettopp flyttet, først fra tjeneste i nord, tilbake til et hus i Kristiansand og nå nettopp flyttet igjen til et annet hus i Kristiansand. Har vel har egentlig garasje, men den er full av materialer pga. opppussing. Går greit å skru ute, men ikke når en skal lakkere noe, eller hvis en skal holde på under bilen (når en ikke har et plant underlag). Tror rett å slett at jeg bare går for originale M-tech dempere og fjærer, ettersom jeg kan få gode rabatter på dette, så får jeg heller bytte til disse: H&R Coilovers - TwinTube senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alvenbjarne Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Ville bare si at dette var inspirerende lesning! Flink gutt og flott bil, gøy med en e36 som virkelig skiller seg ut på alle de riktige områdene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Jo takk, blir nok noen updates når det nærmer seg sommer. Har for tiden ikke ledig garasje, samt. 4månders ingeniør forkurs stjeler alt som heter tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 kjøp gule koni , de kan du justere til hardt for grisekjøring, og brukes til behaglig vei kjøring,.,,. super kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 den er Notert, men jeg går muligens bare for nye M-tech. Har en kontakt med prosenter på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Dette er hva som ventet meg i dag morges.. En LANG nøkkel-ripe-stripe. Helve**s JÆv**a pøbelunger!! vel det var vel det som manglet.. Nå MÅ jeg lakkere bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 triste greier bilen ser jo egentlig veldig bra ut ellers egentlig syns jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cryfry Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Ajaj, kjipe greier!! Har du fått lakkert? Fin bil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Ajaj, kjipe greier!! Har du fått lakkert? Fin bil dette! Jo takk, Nei har ikke fått lakkert, planene er å sette den på bukker i sommer, sveise rust, sandblåse, tectylere, nye dempere, nye foringer, pusse den ned å så hive den til lakkering. Har fått en god pris på lakkeringen hvis jeg gjør dritt-arbeidet selv Puss puss... osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Kjipe greier med hærverk,men så ut til å være endel kjeks i hjulbuen så trengte vel en shine den skjermen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Kjipe greier med hærverk,men så ut til å være endel kjeks i hjulbuen så trengte vel en shine den skjermen uansett. sant nok bedre før enn etter lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Nydelig bil du har! Er selv helt betatt av E36 coupe.. Noe bedre å kjøre skal man lete lenge etter.. Vinteren som har gitt den kjeksen på hjulbuen? Likte spesielt godt det du gjorde med carputer inne i bilen.. noe man kanskje skulle satt seg inn i og prøvd selv.. I allefall, skal følge med på bilen og kanskje lage egen tråd om babyen min. God inspirasjon Legger med et par bilder for teasing, men kan godt fjerne dem igjen om du ikke ønsker dem i tråden din. Mvh Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 ^^Diggbart interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå