KrHeLl Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Fikk akkurat sjekka med de felgene forresten.. To av dem er vist skadd:( nei, det blir nok kun nye dekk i år. evnt. billige replica fra statene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Update Da har vi fått sandblåst, sveist og tetta noen hull. Framme venstre side. Alt var gjennomrustet, alle 3 lag. Så ikke galt ut bak skjermen heldigvis. bak høyre skjerm så det også fint ut. Bak, venstre side. Framme Høyre side. Var ille her, men ikke like mye som på venstre. Det ser ikke ut som annet enn hullene til sideskjørtet på bildet her, men en liten tur med sandblåsepistolen så var de store. Hat på litt glassfibersparkel. Høyre kanal :S og skjerm Lappet sammen Dette var gårsdagen og denne dagens arbeid. Update kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Bra arbeid! Skal du lakkere hele bilen eller kun delene du har repparert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Hellakkering ja, ... vel utvendig, ikke invendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Da har jeg fått flytta bilen inn i teltet og jekka den opp. skal begynne på understellet bak, men sliter med å få av felgene, de sitter som sveist! Skal prøve å dunke de av fra baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Skru ut boltene, sett den på bakken forsiktig, løsner den ikke da, trill litt fram helt forsiktig og gjenta samme opr. Fungerte i allefall veldig bra for meg på en IS som hadde stådd med vinterfelger i 2,5år:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Takk for tipset, men fikk de av Tok en slegge og en bit av en 2"4 å banket de ut fra baksiden. I dag har jeg tatt av eksosanlegget, bakpotte og katalysator. Samt varmesjoldene. Skal begynne på drivakselen nå, noen som har noen smarte tips ang. dette? har ikke hat den ute før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Nå er drivakselen ute. Har også tatt ned bakstillingen og bensintanken. Tok ned bakstillingen komplett, lettere å jobbe med når den er ute. Holder på å demontere den, har i dag tatt ut diffen. Bilder kommer, er litt treg her, men har mye å gjøre... 15. Agust begynner jeg på skole og da blir det trangt med tid, så må få gjort så mye som mulig før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 BildeUpdate Har fått pusset litt til på høyresiden. Gulv, førersiden (fått av lydisoleringsplatene), har funnet et hull her som må tettes. Høyre side er heldigvis ikke like ille. Meg i finstasen Den sanda kommer inn over alt. Fått bilen inn i teltet og begynt på demonteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ny update - Demontering Eksosanlegg og varmeskjold ute. Venstre bak Høyre bak diff. bak Rusten travers bak Drivakselen, ser ikke så galt ut under varmeskjoldet Som sakt tidligere, denne hadde ikke mange mil igjen på seg. Da var bakstillinga ute.. Mye rust... rust, rust, rust... 70% av all jobben med bilen går jo med på å løsne rustne bolter og muttere :/ Så det var derfor den var så segen på venstre siden. Bensintanken ute bilde bak under fra venstre bilde bak under fra høyre hullet til tankmåler Feste til bakre venstre bærebro Feste til bakre høyre bærebro Rust i bakskjerm rundt Tankpåfylling, her må det kappes og svises. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ja da knakk jeg to bolter i bakstillingen :/ Begynner å få en fin innkjøpsliste på muttere, skruer og bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 -Da har jeg demontert bakstillingen, sandblåst alle delene, grunnet dem og hat på 2 lag med sort lakk. -kappet og Sveist rundt tanklokket. -Begynt å se på bakluka. Har også kjøpt inn alle foringene til bakstillingen (Alle jeg ikke har i powerflex eller forsterkede) Planen for helga er å få inn alle foringene, få en lokal mekaniker til å sette inn hjullagerne (tar ikke sjangs på å gjøre dette selv). Begynne å pusse under bilen. Kan ikke sandblåse før været her nede blir bra. Skal prøve å få lastet opp bilder i kveld/morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Går unna her,rust rust å mere rust hehe.Blir bra dette da,bra med bilder også det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Ha på noe maling på de bakstillingsdelene dine eller så kommer de til å se like gale ut etter 2måneder med salt her i lande. Lakk holder ikke på understell som blir brukt året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Anbefaler deg å sveise inn M3 forsterkninger til traversoppheng mens du allerede har alt nede. Da er du kvitt risken om subframe disaster Ser veldig bra ut ellers, dette kommer til å bli veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå