KrHeLl Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Ha på noe maling på de bakstillingsdelene dine eller så kommer de til å se like gale ut etter 2måneder med salt her i lande. Lakk holder ikke på understell som blir brukt året rundt. Bruker 2k Epoxy primer og 2k Epoxy lakk, men det er første gang jeg har lakkert noe.. Så vel det ser ut som om det er malt på i stedet for sprøytet så tykt er det i hvertfall.. Anbefaler du å ta et strøk med kost? Vurderte å hive på et lag med tectyl og på de mest utsatte stedene. J Anbefaler deg å sveise inn M3 forsterkninger til traversoppheng mens du allerede har alt nede.Da er du kvitt risken om subframe disaster Ser veldig bra ut ellers, dette kommer til å bli veldig bra! Jo takk Har ikke sett noen tegn til sprekkdannelser, men det er vel best å være på den sikkre siden. skal se om jeg kan få kjøpt det inn. Du har erfaring med dette.. Hvilke forsterkninger trenger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Høres bra ut det med epoxyen ihvertfall! Du trenger 2 av nr. 10 og 2 av nr.11. er de punkta som er svakhet hos e36.... Skal du bygge om til m3, må du kjøpe forsterkninger til dempertårna bak også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Takker Liten bilde update, bilder av bakstillingen kommer senere. Fått fikset rustproblemet i hjulbuen/rundt tanklokket. OBS! FARE! Rustbilder! En del å ta på bakluka :S Fra batteribrønnen Festene/boltene til lydpotte opphenget. Flere deler Nå har jeg alle nye foringer til bakstillingen. (Utenom foringene til diff. opphenget, de ser ok ut) (Og ja, fant nettopp ut at jeg mangler 2 av powerflex foringene til traversen.. De må ha glemt å legge de ved når jeg bestilte fra Koed). + 2 nye hjullagre og div. bolter, skruer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 har du tenkt å bruke samme bagasjeluka? Ville kjøpt en uten rust jeg. Uansett hvor mye du fjerner tviler jeg på at det ikke vil komme tilbake på den i og med at den har gått så langt inni mellom skjøytene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Enig med sladjan, den bakluka der er ikke vits i å prøve å redde. Nybrukt koster jo ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Har fortsatt håp om å redde den Rusten er ikke lengre inn i flensen enn det en kan se på utsiden. (Er vel jeg som begynner å bli litt gjerrig med de pengene jeg har igjen ) Får se om det blir ny når studielånet kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Bilde update Bakstillingen delevis demontert. Rustet? Mye rust her ja Rust... Ferdig slipt og sandblåst Ferdig Grunnet Bremsekalipternes andre strøk (kost) Første strøk Andre Strøk Kalipternes 3strøk (kost) Kjemikaliene/lakken brukt 2K Epoxy primer 2K Sort Polyuretan lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 svarte! fikk nettopp de sorte nyrene/gillen jeg hadde bestilt... Men de er fra før facliften, jeg har tydligvis ettermontert faclift på min :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinbmwmkiller Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 bra prosjekt du har ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 bra prosjekt du har ^^ Jo takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Fytti grisen som du jobber mann! Du har jo snart bygget en helt ny BMW E36;P Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Fytti grisen som du jobber mann! Du har jo snart bygget en helt ny BMW E36;PStå på hehe, jo takk Det kommer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Da har jeg fått understellsbehandlet bilen og skrudd sammen bakstillingen. Den monteres i morgen.. Bilder kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Good:) Følger med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Bakstilling oppe, montert bremsesko, stabstaget og nye dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå