_Spike_ Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 God morgen godt-folk Nå har det seg sånn at jeg skal Endelig kjøpe meg BMW, så er helt ny her på forumet (Har vært/er en Opel guru før ) Men, jeg har funnet en helt grei E36, 92 mod., 320.. (Selv om jeg kunne tenkt meg en grei E30 ) Legger ut AutoDB linken jeg, så kan dere se selv: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1235025 Noen som har noen formeninger om prisen og bilen? Takker for svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Tror du må endre litt på den linken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Tror du må endre litt på den linken.. Ops Funker denne linken?? http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Blir litt i tvil om den km-standen stemmer, men det er jo spekulasjoner da... Og den har ligget ute lenge nå, så du burde kunne presse prisen en del ned også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Blir litt i tvil om den km-standen stemmer, men det er jo spekulasjoner da... Og den har ligget ute lenge nå, så du burde kunne presse prisen en del ned også Han kunne vist garantere km stand med papirer.. Har fått den ned i 50k.. Men føler det er litt dyrt enda? Eller hva sier folket som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 bortsett fra krom speil og veeldig lite utstyr i bilen, så virker den grei og pen. hadde dog trengt m-tech fanger forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 bortsett fra krom speil og veeldig lite utstyr i bilen, så virker den grei og pen. hadde dog trengt m-tech fanger forran. Okei okei.. Men hva sier du om prisen? Får forresten med komplett M-tech fanger forran. Med DTM lippe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 hvist km stand stemmer så er det sikkert en grei pris. men du bør jo sjekke bilen for rust, er bremsene bra, ulåter i motor, hvordan er sommerdekkene, vinterdekkene, kjenne om bilen virker bra mtp dempere, foringer og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Syns den var dyr, får coupe til den prisen. Les uansett igjennom denne før du handler http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E36/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Jeg ville bydd 40k, og styr unna dersom prisen var høyere. Listeprisen ligger sikkert på 35k elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Takker for tips fra alle, men det ble ikke noe handel.. Fant litt for mye galt på den, noe ikke så alvorlig, å noe ikke så bra.. Så letingen fortsetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå